بورس۲۴
1402/01/16
19:56
مثبت تنها سهم طلای بورسی ۷ درصد ؛ متوسط صندوق های طلا ۴ درصد!

قیمت طلا و سکه امروز برخلاف دو روز گذشته دوباره وارد مسیری افزایشی شده است و سکه که تا کانال ۳۰ میلیون تومانی کاهش یافته بود حالا باز هم وارد کانال ۳۱ میلیون تومان شده است...

مثبت تنها سهم طلای بورسی 7 درصد ؛ متوسط صندوق های طلا 4 درصد!

بورس۲۴ : مرکز مبادله ارز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد : معاملات ربع سکه بهار آزادی با نماد «ربع سکه» در سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران از روز سه‌شنبه (۱۵ فروردین ماه) آغاز شده است.


بر این اساس ربع سکه تنها توسط بانک مرکزی عرضه می‌شود و امکان خرید آن تنها از طریق کارگزاران عضو مرکز مبادله ارز و طلا امکان‌پذیر است .


گفتنی است حجم معاملات ربع سکه در روز گذشته ۱۱۲ قطعه ربع سکه بود و بر اساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا آخرین قیمت ربع سکه ۹ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان بود.


قیمت طلا و سکه امروز برخلاف دو روز گذشته دوباره وارد مسیری افزایشی شده است و سکه که تا کانال ۳۰ میلیون تومانی کاهش یافته بود حالا باز هم وارد کانال ۳۱ میلیون تومان شده است .


همچنین در لحظه تنظیم این گزارش، قیمت طلا (۱۸ عیار) دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده و این در حالی است که نرخ بازگشایی آن دو میلیون و ۸۳ هزار ۲۰۰ تومان بوده است. طلای دست دوم نیز اکنون دو میلیون و ۵۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد .


قیمت‌ها در بازار جهانی طلا نیز امروز افزایش یافته و وارد کانال دو هزار دلاری شده است که سیگنالی دیگر برای افزایش قیمت در بازار فلزات گرانبها محسوب می‌شود .


اونس طلای جهانی

۲۰.۲۵

سکه امامی

۳۱.۳۹۱.۰۰۰ تومان

سکه بهار آزادی

۲۸.۴۰۸.۰۰۰ تومان

نیم سکه

۱۸.۸۰۰.۰۰۰تومان

ربع سکه

۱۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان

سکه گرمی

۶.۸۰۰.۰۰۰ تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۲.۶۰۰.۰۰۰ تومان

مثقال طلا

۱۱.۳۵۰.۰۰۰ تومان

در این حال، نماد فزر با پیشی گرفتن از صندوق های طلا با قیمت پایانی ۴۰.۱۵۰ با (۶.۳۶٪ )+ بازار را به پایان رساند ، این در حالی است که اغلب صندوق های طلا در در محدوده (۴٪)+ معامله شدند.

انتهای خبر

0
0