بتاسهم
1401/03/16
11:05
مجمع #پارسیان 📌به گزارش همفکران، در پایان مجمع با تصویب صورت‌های مالی 5 تومان سود قابل تقسیم به ازای هر سهم به تصویب رسید. ✅در پاسخ به سوال سهامد...

مجمع


#پارسیان


📌به گزارش همفکران، در پایان مجمع با تصویب صورت‌های مالی ۵ تومان سود قابل تقسیم به ازای هر سهم به تصویب رسید.



✅در پاسخ به سوال سهامداران گفته شد:



✅بیشتر سپرده‌های بانکی ارزی و در بانک ملت هستند و برای برای بیمه‌نامه‌های که ارزی بسته شده‌اند، استفاده می شوند. در راستای سود دهی و بازدهی بالا، بر روی سرمایه‌گذاری‌ها زمان بیشتری می‌گذاریم. سرمایه‌گذاری برروی بیمه باید بلند مدت باشد. مقاومت کردیم سرمایه گذاری پارسیان را نگه داشتیم تا به سود قابل قبولی برسد، سهامداران کمی صبر کنند به‌زودی سود خوبی از این محل به‌دست می‌آید.



✅سیاست‌گذاری در ساختمان‌سازی و املاک سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم و این گونه سرمایه‌گذاری‌ها را دنبال نمی‌کنیم، اما لازم است که شعب شرکت در شهرهای مختلف در ساختمان‌های مناسب و معرف شرکت باشند. تعداد زیادی ساختمان نداریم. قصدی هم برای ورود برای به ساخت و ساز و املاک نداریم.



✅برای مولد شدن سرمایه‌ای که در ۵ قطعه زمین در تبریز در نزدیکی ایل گلی است، ۱۰ سناریو از طرف مشاوران خود دریافت کرده‌‌ایم که بهترین آنها، تغییر کاربری این اراضی به اراضی مسکونی است. ۲۴ هزار متر مربع ۳۵۰ واحد در ۵ بلوک طراحی شده که هزینه ساخت آن ۱۹۰۰میلیارد تومان و ۴۹۰ میلیارد تومان برآورد فروش از این محل است. هفته گذشته با بخش فنی و مهندسی شهرداری و سازندگان مذاکراتی داشتیم. پیش‌تر و قبل از تحریم‌ها با گروهی از ترکیه هم مذاکراتی داشتیم. اما خود بیمه پارسیان در سال ۱۴۰۱ در این پروژه هیچ گونه سرمایه‌گذاری نخواهد کرد.



✅تا مطالبات‌مان را از خودروسازان نگیریم، بیمه نامه جدی برای خودروهای صفر صادر نمی‌کنیم.



✅با بالارفتن قیمت دلار، بازخرید بیمه عمر افزایش خواهد یافت. نرخ تسعیر ارز از دیگر چالش‌های ماست.



انتهای خبر

0
0