بورس پرس
1401/04/12
14:27
معاملات مشکوک سه سهم سیمانی، دو شرکت غذایی، دو انبوه ساز + ۸ نماد

در روز رشد ۱۳۴۶ واحدی شاخص، دو سهم سیمانی، دو شرکت محصولات غذایی، دو انبوه ساز به همراه ۸ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام کم حجم و با توجه به تک نمادها و گروه های کوچکتر آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۱۳۴۶ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۵۰۲ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۶ و ۳.۳ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، شستا، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، ایران خودرو به همراه سایپا با تقاضای ۷۹۷، ۳۸۸، ۲۸۰، ۱۹۹ و ۱۶۶ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۹ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، داروسازی ابوریحان شرکت حاضر در بازار دوم بورس با افت اندک قیمت سهام ، شاهد داد و ستد ۷.۳ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های کابل سازی ایران، رهشاد سپاهان ، سیمان بجنورد ، کاشی حافظ، سرمایه گذاری جامی ، جام دارو ، لبنیات پاک ، سخت آژند، مهرام، سیمان صوفیان، ساروج بوشهر ، ایران خودرو دیزل ، ایتالران و سرمایه گذاری مسکن شمالشرق ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور سه سهم سیمانی، دو شرکت محصولات غذایی، دو انبوه ساز به همراه ۸ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0