بورس پرس
1400/09/07
14:18
معاملات مشکوک یک پتروشیمی، دو سهم سیمانی، زیرمجموعه "خودرو" + ۱۱ نماد

در روز رشد ۱۲۹۹ واحدی شاخص، یک پتروشیمی، دو سهم سیمانی، زیرمجموعه ایران خودرو، یک شرکت سرمایه گذاری به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با نوسان قیمت در مدار منفی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۱۲۹۹ واحدی و ورود به کانال یک میلیون و ۳۶۸ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۳ و ۱.۸ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک ملت، گروه بهمن ، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، محور خودرو به همراه سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان با تقاضای ۱۶۲، ۱۵۵، ۱۴۲ ، ۱۴۰ و ۱۳۰ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۲ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، محور خودرو شرکت حاضر در بازار اول بورس و زیر مجموعه ایران خودرو با رشد ۱.۶ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۱۴۰.۸ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های آبسال ، پرمیت، سیمان هگمتان، کشتیرانی دریای خزر ، شیشه همدان، سخت آژند، صنایع تجهیزات نفت، سر مایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس ، پتروشیمی پارس ، کمباین سازی ایران، پخش هجرت، پشم بافی توس ، سیمان خوزستان و هتل پارسیان کوثر اصفهان معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور یک پتروشیمی، دو سهم سیمانی، زیر مجموعه ایران خودرو، یک شرکت سرمایه گذاری به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0