آکادمی هلاکوئی
1400/11/27
00:00
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۲۷ بهمن)

با کاهش تنش های میان روسیه و اوکراین،…

با کاهش تنش های میان روسیه و اوکراین، اکثر ارزهای دیجیتال روز سه شنبه افزایش یافتند. این روند اصلاح صعودی امروز نیز ادامه یافت و در نتیجه آن، بخش زیادی از بازار همچنان در منطقه سبز قرار دارند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه در یک کنفرانس خبری گفت که آماده است برای کاهش تنش‌ها بر سر اوکراین با غرب به مذاکره بنشیند. به علاوه روسیه تصمیم گرفت تا بخشی از نیروهای خود را از مناطق نظامی هم مرز با اوکراین خارج کند.


به این ترتیب، ارزش بازار سهام و ارزهای رمزنگاری شده افزایش و قیمت پناهگاه های امن سنتی مانند طلا و دلار آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافت. وضعیت بیت کوین طی یک روز گذشته تغییر چندان زیادی نداشته و با رشد ۱.۲۰ درصدی هنوز بالاتر از تراز ۴۴۰۰۰ دلار قرار دارد. ارزش بازار آن نیز اکنون ۸۳۶.۳۹۶ میلیارد دلار است.


با این حال، حجم معاملات در بازار نقدی بیت کوین نسبت به جهش های قبلی قیمت در روزهای ۴ و ۱۰ فوریه (۱۵ و ۲۱ بهمن) در سطوح پایین تری باقی مانده است. این امر می تواند به محدود شدن افزایش احتمالی قیمت در حدود ۴۶۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار اشاره کند.


آخرین قیمت ها


بیت کوین(BTC) : ۴۴۱۳۰ دلار، ۱.۱۹+٪ اتر(ETH) : ۳۱۴۰ دلار، ۳.۷۸+٪ شاخص S&P ۵۰۰: ۴۴۷۱ دلار، ۱.۵۸+٪ طلا: ۱۸۵۵ دلار در هر اونس، ۰.۶۷-٪ بازده ده ساله خزانه داری: ۲.۰۴٪ ارزهای دیجیتال جایگزین در رالی اخیر از رهبر خود پیشی گرفتند که این امر نشان‌دهنده افزایش دوباره حس ریسک پذیری در میان معامله‌گران ارزهای دیجیتال است. اتر (ETH) در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴ درصد افزایش یافته و اکنون با قیمت ۳۱۴۱ دلار معامله می شود.


بایننس کوین، ریپل، کاردانو، سولانا و ترا همگی با رشد مشابه حدود ۲ درصد، امروز به رنگ سبز دیده می شوند. در میان ۱۰ ارز برتر بازار، اوالانچ با رشد ۱۲.۸۰ درصدی عملکردی متمایز و چشمگیر نسبت به سایرین از خود نشان داده است. در حال حاضر، AVAX با قیمت ۹۴.۹۲ دلار ترید می شود.


بازار27 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (27 بهمن)

نوسانات بیشتر را می توان در رمزارزهای کوچکتری مثل دیسنترالند (۱۰.۷۳٪)، اکسی اینفینیتی (۱۱.۵۵٪)، نئو (۱۰.۷۲٪) و تتافیول (۱۲.۳۶٪) مشاهده کرد. رمزارز رالی (RLY) با جهش ۲۸.۳ درصدی خود برنده امروز بوده و اکنون با قیمت ۰.۳۰۰۱ دلار در حال ترید شدن است.


در مقابل، DCR (۱.۹۰-٪)، XYM (۱.۱۵-٪)، MINA (۴.۱۷-٪) و QNT (۰.۰۵-٪) چند نمونه از آلتکوین های قرمزپوش امروز هستند.


ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده امروز ۲.۰۸۱ تریلیون دلار بوده و سهم بیت کوین از آن، ۴۰.۲۲ درصد است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0