آکادمی هلاکوئی
1400/01/21
16:25
گزارشی ادعا کرد مقامات اوکراینی بیش از ۲.۶ میلیارد دلار بیت کوین دارند

آخرین اعلامیه ها از مقامات دولتی کشور اوکراین…

آخرین اعلامیه ها از مقامات دولتی کشور اوکراین ادعا می کند که آنها به ارزش ۲.۶ میلیارد دلار ، بیت کوین دارند. یک برنامه انگیزشی آنلاین با توجه به داده هایی که از ۷۹۱۸۷۲ کارمند دولتی و ۶۵۲ مخاطب جمع آوری شده است ، این ادعا را آشکار می کند.


بزرگترین دارنده ارز دیجیتال در این پرونده دارای ۱۸۰۰۰ بیت کوین می باشد.


طبق سایت Opendatabot ، مقامات در حال حاضر ،۴۶۳۵۱ بیت کوین دارند که ارزش آن بیش از ۷۵ میلیارد هریونیا اوکراین(۲.۶۶ میلیارد دلار) در زمان انتشار این گزارش است. کمپین این اعلامیه در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۱ پایان یافت.


اما بیت کوین تنها ارز رمزنگاری شده نیست که در میان پرونده های جمعی از کارمندان دولت اوکراین یافت می شود. براساس این گزارش ، اتریوم (ETH) ، لایت کوین (LTC) ، کاردانو (ADA) ، استلار (XLM) ،آیوتا (IOTA) ، بیت کوین کش (BCH) و بیت کوین گلد (BTG) دیگر ارز های دیجیتالی هستند که مقامات در آنها سرمایه گذاری کرده اند.


بیشتر مقامات دارای ارز دیجیتال در شوراهای شهر ، وزارت دفاع و پلیس ملی کار می کنند. با این وجود دارندگانی نیز وجود دارند که در دادستانی و شوراهای روستاهای سراسر اوکراین کار می کنند.


تاکنون ، میشالوف ویاچسلاو دومیتروویچ (Mishalov Vyacheslav Dmitrovich) ، معاون شورای شهر دنیپرو ،‌شخصی است که بالاترین میزان بیت کوین به تعداد ۱۸۰۰۰ بیت کوین را در زمان انتشار این خبر در اختیار داشت.


در پی نتایج رسانه Opendatabot ، وزیر انتقالات دیجیتال اوکراین ، میخایلو فدوروف Mykhailo) Fedorov) ، پرونده های جمعی را تحسین کرد و گفت که این نشان می دهد که چگونه مقامات کشور “بیشتر از آنچه فکر می کردیم” به سرمایه گذاران مترقی و دور اندیشی تبدیل می شوند.


هشدار آژانس مبارزه با فساد اداری نسبت به مقاماتی که اطلاعات نادرست ارائه دهند .


اما در واقعیت این گزارش متشر شده در معرض دید همه ی مردم کشور قرار نگرفت.


سرگی پتوخوف (Sergiy Petukhov) ، رئیس بخش بازرسی های اجباری در آژانس ملی پیشگیری از فساد اداری ، اظهار داشت که دفتر وی در سال جاری ۲۵۰ بازرسی از کارمندان دولت دارای بیت کوین انجام داده است. وی افزود که برخی از مقامات ادعا کردند که پرونده های آنها اشتباه داشته و درباره نتایج رسانه Opendatabot هشدار داده اند:


“اگر متوجه شویم که اطلاعات ارائه شده در مورد مالکیت ارز های دیجیتال نادرست است – این اساس مسئولیت کیفری خواهد داشت.”


مقامات اوکراین ملزم هستند دارایی های خود را در یک پروسه اعلامیه الکترونیکی رسمی که برای کاهش فساد طراحی شده است ، فاش کنند.


Opendatabot رسانه ای است که داده های ثبت شرکت ها و مقامات اوکراینی را رصد می کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.



منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0