آکادمی هلاکوئی
1400/09/27
11:00
ونک Polygon و Avalanche را به خدمات ETN خود اضافه می کند

مدیریت سرمایه‌گذاری جهانی – VanEck – خدمات ارزهای…

مدیریت سرمایه‌گذاری جهانی – VanEck – خدمات ارزهای دیجیتال خود را با افزودن دو اوراق بدهی جدید قابل معامله (ETN) که عملکرد Avalanche و Polygon را ردیابی می‌کنند، گسترش داد. این شرکت قبلا چنین محصولاتی را روی بیت کوین، اتریوم، پولکادات، سولانا و ترون عرضه کرده است.


اولنچ و پالیگان ETN به لیست پیوستند


شرکت مدیریت سرمایه گذاری جهانی – VanEck – این خبر را در پست اخیر خود در توییتر فاش کرد. در نتیجه، سرمایه‌گذاران قادر خواهند بود بدون نیاز به خرید مستقیم دارایی‌های دیجیتال، در معرض Polygon (Matic) و Avalanche (AVAX) قرار گیرند.


VanEck Vectors Polygon ETN (نماد: VPOL) کاملا وثیقه شده است و در MATIC (توکن اصلی شبکه) سرمایه گذاری می کند. اوراق بدهی قابل معامله در بورس، قرار گرفتن در معرض مستقیم دارایی دیجیتال را فراهم می کند، ۱۰۰٪ توسط Polygon پشتیبانی می شود، و در کیف پول سرد در یک “محافظ قانونگذاری شده ارزهای دیجیتال با بیمه کریپتو” ذخیره می شود. VPOL همچنین مانند یک ETF در مکان های معاملاتی تنظیم شده قابل معامله است.


VanEck Vectors Avalanche ETN (نماد: VAVA) یکسان عمل می کند. با این حال، این شرکت آن را به عنوان “منحصر به فرد به دلیل موفقیتهای سریع و مشخصات سخت افزاری سبکش” توصیف کرد.


Polygon و Avalanche به بیت‌کوین، اتریوم، پولکادات، سولانا و ترون پیوستند زیرا VanEck قبلا ETN‌ها را در این دارایی‌های دیجیتال نیز اضافه کرده بود.


راه‌اندازی محصولات قابل معامله ارزهای دیجیتال توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری در ماه‌های گذشته محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده است. چند روز پیش، شرکت خدمات مالی مستقر در سوئیس – ۲۱Shares – بیت کوین و ETN های اتریوم را در نزدک استکهلم لیست کرد.


VanEck رد شد


چند ماه پیش، این شرکت به دنبال مجوز از کمیسیون اوراق بهادار و بورس برای انتشار یک صندوق قابل معامله در بورس استراتژی بیت کوین بود. قرار بود این محصول شامل قراردادهای آتی بیت کوین، صندوقهای بیت کوین و سایر ابزارهای سرمایه گذاری مرتبط با بزرگترین دارایی دیجیتال باشد. این اولین باری نبود که این شرکت درخواست های ETF بیت کوین را به آژانس ارسال می کرد، اما تا کنون هیچ فایده ای نداشته است.


در ماه نوامبر(آبان)، تنظیم کننده ارشد مالی بار دیگر جاه طلبی های شرکت را رد کرد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار توضیح داد که VanEck قادر به رفع موانع قبلی نیست، که “برای جلوگیری از اعمال و شیوه های متقلبانه و فریبکارانه” و “برای محافظت از سرمایه گذاران و منافع عمومی” طراحی شده بودند.


متعاقبا، رئیس کمیسیون – گری گنسلر – اظهار داشت که یک ETF با پشتوانه آتی برای سرمایه گذاران ایمن تر خواهد بود و به همین دلیل است که تا کنون فقط چنین وجوهی در ایالات متحده چراغ سبز نشان داده اند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0