سهم گلچین
1399/11/01
12:19
#ساروج به اطلاع ميرساند: نماد معاملاتي (ساروج1) به دليل افشاي اطلاعات با اهميت مصاديق گروه (ب) براي شركت بين المللي ساروج بوشهر متوقف شد. بديهي اس...

#ساروج


به اطلاع میرساند: نماد معاملاتی (ساروج۱) به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (ب) برای شرکت بین المللی ساروج بوشهر متوقف شد. بدیهی است نماد مذکور حداکثر دو روز کاری پس از توقف و با اعلام این مدیریت، از طریق حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.




#ونفت


به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری صنعت‌نفت‌ (ونفت۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی بعد با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



#زشگزا


اصلاح پارامترهای بازارگردانی در نماد معاملاتی (زشگزا۱)


به اطلاع می‌رساند؛ بر اساس اطلاعیه شماره شماره ۲۴۵۵/الف/۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ این شرکت، بازارگردانی سهام شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد (زشگزا۱) با دامنه نوسان روزانه قیمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قیمت در بازار‌های اول و دوم فرابورس ایران و پارامترهای جدید بازارگردانی، از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج در بازار اول فرابورس ایران آغاز می‌گردد. برای اطلاع از جزییات بیشتر می‌توانید به اطلاعیه مذکور واقع در وب سایت رسمی شرکت فرابورس ایران مراجعه فرمایید.



انتهای خبر

0
0