رمزارز نیوز
1401/06/09
11:30
نهنگی که می‌تواند اکسی اینفینیتی را راحت ببلعد!

نزدیک به یک سال است که یک کیف پول مرموز اکسی اینفینیتی، بی‌سروصدا میلیاردها توکن SLP را جمع‌آوری کرده است.… مطالعه مطلب ...

نزدیک به یک سال است که یک کیف پول مرموز اکسی اینفینیتی، بی‌سروصدا میلیاردها توکن SLP را جمع‌آوری کرده است. SLP، ارز درون بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کسب درآمد است.


اکنون این کیف پول ناشناس بیش از ۲۲ میلیارد SLP یعنی بیش از ۵۰ درصد کل عرضه در گردش این توکن را در اختیار خود دارد. اولین بار، مایکل بنکو، یکی از بنیان‌گذاران اکسی اینفینیتی متوجه این کیف پول مرموز شد. بنکو، درباره نگرانی خود در ارتباط با این کیف پول می‌گوید:


این‌که یک فرد در مدت کوتاهی، این حجم از این توکن را جمع کرده است، می‌تواند برای اقتصاد اکوسیستم این بازی خطرناک باشد.


اکسی اینفینیتی که در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد، یک بازی مبتنی بر بلاکچین است. بازیکنان این بازی باید برای جمع‌آوری NFTهای درون برنامه‌ای آن با یکدیگر رقابت کنند. آن‌ها با تکمیل ماموریت‌های روزانه و مبارزه با سایر بازیکنان، SLP بدست می‌آورند و سپس می‌توانند این توکن را در صرافی‌ها به فروش برسانند.


بنکو خاطرنشان کرد:


طبق آخرین به‌روزرسانی این بازی، یک بازیکن به‌طور متوسط می‌تواند بین ۱۰ تا ۷۰ SLP در روز تولید کند. بنابراین، کسی که ۲۲ میلیارد SLP در حساب خود داشته باشد، می‌تواند قیمت را ثابت نگه دارد یا زمانی که قیمت باید بر اساس شرایط طبیعی بازار بالا رود، آن را پایین نگه دارد.


گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره هویت این کیف پول ناشناس وجود دارد. برخی معتقدند که این حساب ممکن است متعلق به یک صرافی باشد که سرمایه خود را در آن نگه‌داری می‌کند، اما هنوز، هویت واقعی آن مشخص نشده است.


انتهای خبر

0
0