کارگزاری آبان
1401/02/18
13:07
📢ثبت رکورد ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی در پتروشیمی بوعلی سینا پتروشیمیا - شکستن رکورد تولید در ۴۵ روزه نخست سال ۱۴۰۱: در ۴۵ روزه نخست سال ۱۴۰۱، روند رو به ...

📢ثبت رکورد ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی در پتروشیمی بوعلی سینا


پتروشیمیا - شکستن رکورد تولید در ۴۵ روزه نخست سال ۱۴۰۱: در ۴۵ روزه نخست سال ۱۴۰۱، روند رو به رشد تولید و فروش در شرکت بوعلی سینا استمرار داشته و تولید در این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۶ درصد افزایش به رکورد جدید ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی مجتمع رسیده است.


به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، برپایه گزارش واحد برنامه ریزی، تولید محصولات شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا نیمه اردیبهشت ماه ۱۶ درصد رشد نسبت به دوره ۴۵ روزه سال قبل را نشان می‌دهد.


بر پایه این گزارش، محصولات تولید شده شرکت در ۴۵ روزه نخست سال جاری به بیش از ۲۵۷هزارتن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد و به معنای شکستن رکورد تولید در تاریخ فعالیت مجتمع و تحقق ۱۲۰ درصدی ظرفیت اسمی تولید است.


همچنین گزارشات رسیده از واحد بازرگانی، گویای افزایش ۱۵ درصدی حجم فروش محصولات در مدت ۴۵ روزه نخست سال ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.




انتهای خبر

0
0