بتاسهم
1401/03/28
09:57
مجمع #ومهان 📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است...

مجمع


#ومهان



📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام در حال برگزاری است.



✅شرکت تغییر پرتفو را برای کسب بازدهی بیشتر در برنامه خود دارد.




✅مجموعه ومهان تلاش داشته که سود مجمع را یک روز پس از برگزاری مجمع به حساب سهامداران واریز شود که سریعترین پرداخت سود مجمع است.



✅در سال جاری شرکت لیزینگ ومهان فعالیت خود را آغاز به کار خواهد کرد. شرکت کارگزاری این مجموعه نیز در حال گسترش فعالیت و افزایش درآمد از این محل است. اگر سبدگردان نیز تشکیل شود می توانیم از طریق صندوق ها نیز کسب درآمد داشته باشیم.



✅در تلاشیم ومهان به بازار بورس راه یابد چرا که شرایط تابلوی دوم بورس را داریم و احتمالا در نیمه دوم سال این اتفاق خواهد افتاد.



✅ طراحی داشبورد مدیریت وجوه و راه اندازی سفر پذیرش در شرکتهای فرعی و تامین منابع مالی ارزان، تامین مالی ارزان جهت توسعه و گسترش حوزه سرمایه گذاری ها، تعریف ماموریت و چشم انداز جدید برای گروه مالی مهر آیندگان از اقدامات آینده جهت بهبود این شرکت عنوان شد.



انتهای خبر

0
0