آکادمی هلاکوئی
1400/10/04
10:50
تحلیل تکنیکال لایت کوین؛ شنبه ۴ دی

حرکت صعودی بیت کوین باعث شد لایت کوین…

حرکت صعودی بیت کوین باعث شد لایت کوین نیز روندی صعودی در پیش بگیرد. LTC با افزایش ۱۵ درصدی خود به سطح قیمت فعلی یعنی ۱۶۲.۶۲ دلار رسید. البته گاوهای لایت کوین هنوز برای رسیدن به سطح آرمانی ۲۰۰ دلار، راه درازی در پیش دارند.


اگر گاوها موفق شوند در روزها یا هفته های آینده در حدود ۱۶۳ دلار منطقه تقاضا ایجاد کنند، ممکن است جهش قیمت ماه اکتبر (مهر و آبان) بار دیگر قابل دستیابی باشد.


پرایس اکشن لایت کوین در ماه دسامبر (آذر و دی) با چندین بار لمس منطقه ۱۴۰ دلاری در جستجوی خریداران همراه بود. این سطح به عنوان حمایتی قوی حفظ شد که حمایت اصلی ماه سپتامبر (شهریور و مهر) و مقاومت اصلی در ماه ژوئن (خرداد و تیر) نیز بوده است.


به همین ترتیب، منطقه ۱۶۳ دلاری نیز چندین بار به عنوان منطقه تقاضا و عرضه، از ماه آگوست (مرداد و شهریور) آزمایش شده است. در حال حاضر گاوها و خرس ها برای تحت کنترل درآوردن این ناحیه با یکدیگر می جنگند.


نمودار لایت - تحلیل تکنیکال لایت کوین؛ شنبه 4 دی

قدرت بیشتر خریداران در حمایت ۱۴۳ دلاری با اندیکاتور OBV حمایت شد. این اندیکاتور اکنون کف گرد تشکیل داده و می تواند طی روزهای آتی بالاتر برود. افزایش مستمر OBV حرکت صعودی قیمت را تقویت خواهد کرد.


اندیکاتور RSI به سطح ۵۰ بازگشته است ولی همچنان رسیدن به سطح ۶۰ را پیش رو دارد. زمانی که قیمت در جستجوی نقدینگی به منطقه ۱۹۰ دلاری نزدیک شده بود، این سطح آزمایش شد. بنابراین، طی هفته‌های آینده، اگر قیمت به تراز ۱۹۰ دلار برسد و RSI هم ازسطح ۶۰ گذشته باشد، می‌تواند نشان دهد که گاوها واقعا در بازه‌های زمانی طولانی‌تر قدرت کافی را به دست آورده‌اند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: ambcrypto


انتهای خبر

0
0