بورس پرس
1400/10/24
13:15
فهرست جدید کیفیت خودروها اعلام شد / ۶ محصول با ۵ ستاره

طبق آخرین گزارش ارزیابی کیفی دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت در آذر، ۶ خودرو سبک و سنگین قادر به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شده اند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت در آذر سال جاری ، ۶ خودروی سبک و سنگین موفق به کسب ۵ ستاره کیفی شدند. در این میان در گروه خودروهای سبک، بخش وانت و در فهرست قیمتی دو ، کارا ۲۰۰۰ تک کابین و دو کابین تیپ ۳ شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا ۱۵۱ موفق به کسب سه ستاره کیفی شده‌اند.


بر اساس این گزارش ، همچنین وانت‌های نیسان تک سوز و دو گانه سوز آپشنال شرکت زامیاد یک ستاره و وانت پادرا پلاس این شرکت هم توانست ۳ ستاره کیفی به دست آورد.


در فهرست قیمتی یک گروه وانت نیز نیوپیکاپ فوتون دیزلی (ایران خودرو دیزل) به همراه وانت ۸KMC T شرکت کرمان موتور ۴ ستاره و وانت پیکاپ UAZ شرکت سروش دیزل مبنا هم سه ستاره کیفی کسب کردند.


۳ خودروی سبک با ۵ ستاره کیفی


در گروه سبک، بخش سواری و در فهرست قیمتی یک، تیگو۷ و ۵ شرکت مدیران خودرو سه ستاره و در کلاس قیمتی ۲، هایما ۷S اتوماتیک ایران خودرو خراسان چهار ستاره کیفی دریافت کردند.


JAC_S۵ و JAC_S۳ کرمان موتور در این فهرست ف سه ستاره شدند. SWM G۰۱F سیف خودرو چهار ستاره و آریزو ۶ و آریزو ۵ توربو مدیران خودرو هم سه ستاره کیفی به دست آوردند.


همچنین در این گروه و این کلاس قیمتی ، خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور ۵ ستاره و خودروی MVM X۳۳S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کردند.


در فهرست قیمت ۳ نیز خودروی ۲۲MVM X و MVM۳۱۵+AT مدیران خودرو سه ستاره کیفی به دست آوردند.


تولید ۹ خودروی سواری با ۴ ستاره کیفی


همچنین در کلاس قیمتی چهار، دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو ۵ ستاره ، دنا پلاس و پژو ۲۰۷ پانورما هم چهار ستاره کیفی به دست آوردند.


در این فهرست قیمتی ، رانا پلاس ، پژو ۲۰۶ و پژو پارس کرمانشاه نیز سه ستاره شدند.


سمند و سورن پلاس ایران خودرو تبریز، پژو پارس و پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس ایران خودرو فارس همگی ۳ ستاره ، تارای ایران خودرو و شاهین سایپا هم ۴ ستاره کیفی کسب کردند.


در سطح قیمتی پنج نیز کوییک سایپا ۴ ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی کوییکR پارس خودرو، تیبا ۲ شرکت سایپا و همچنین ساینا کاشان سایپا-سیتروئن موفق به دریافت ۳ ستاره کیفی شدند و تیبای شرکت سایپا سیتروئن نیز ۳ ستاره دریافت کردند. کوییکS شرکت سایپا ۴ ستاره به دست آورد و کوییک پارس خودرو نیز ۴ ستاره ای شد.


۳ خودروی سنگین با ۵ ستاره کیفی


در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو ۸۵NMR و کامیونت ایسوزو NPR۷۵K بهمن دیزل موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شدند و کامیونت شیلر بهمن دیزل به همراه کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کردند. کامیونت FAW TigerV۶ شرکت سیبا موتور نیز ۴ ستاره کیفی به دست آورد.


در بخش کامیون نیز کامیون ایسوز و NPR۷۵M بهمن دیزل ۵ ستاره کامل کیفی به دست آورد و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.


همچنین کامیون FAW TigerV۸ از تولیدات شرکت سیبا موتور نیز موفق شد ۴ ستاره کیفی را به دست آورد.


در بخش کشنده، خودروی کشنده ۶FAWJ سیباموتور و کشنده نیوفوتون ۴AUMAN H ایران خودرو دیزل چهار ستاره ای شدند.


در این بخش، کشنده سیتراک ۷C متعلق به شرکت پیلسان نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده دیما HT۴۹۰ دیما دیزل و کشنده C&C آریا دیزل نیز ۴ ستاره به دست آوردند.


در بخش مینی بوس، مینی بوس پگاسوس شرکت بهمن دیزل ۳ ستاره کیفی به دست آورد و ون مسافری وانا از از تولیدات ایران خودرو دیزل نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کرد. همچنین ون مسافری هیوندا H۳۵۰سروش دیزل مبنا نیز ۴ ستاره به دست آورد.


در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS تولید شرکت ایران خودرو دیزل ۴ ستاره کیفی را به دست آورد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0