آکادمی هلاکوئی
1400/09/06
09:40
بانک بزرگ استونیایی، LHV، شروع به ارائه معاملات رمزارزها از طریق Bitstamp کرد

یکی از بزرگترین بانک های استونی، LHV، اکنون…

یکی از بزرگترین بانک های استونی، LHV، اکنون معاملات رمزارزها را مستقیما از برنامه خود از طریق صرافی رمزنگاری Bitstamp ارائه می دهد. این بانک می گوید که “اولین بانک در بالتیک است که شروع به ارائه معاملات کریپتو کرده است.”


بانک بزرگ استونیایی اکنون معاملات رمزنگاری ارائه می دهد


LHV این هفته اعلام کرد که “اولین بانک در استونی است که به مشتریان خود فرصت معامله دارایی های رمزنگاری شده را ارائه می دهد.”


از دوشنبه، مشتریان LHV می‌توانند دارایی‌های اصلی رمزارز را مستقیما در برنامه تلفن همراه آن معامله کنند. تراکنش ها در صرافی رمزارز Bitstamp انجام می شود. دارایی‌های رمزنگاری مشتریان در پلتفرم Bitgo، که بخشی از Galaxy Digital Group فهرست‌شده در بورس اوراق بهادار تورنتو است، نگهداری می‌شود.


این بانک در سال ۲۰۱۵(۱۳۹۴) آزمایش فناوری بلاک چین را آغاز کرد. از آن زمان، بانک خاطرنشان کرد: “ما منتظر تحول محیط نظارتی، سازماندهی شدن بازار و ظهور بازیگران حرفه ای در بازار هستیم.”


مادیس تومسالو(Madis Toomsalu)، رئیس هیئت مدیره گروه LHV، اظهار داشت: “تا امروز، دارایی‌های کریپتو هم از نظر ارزش بازار و هم از نظر گردش مالی مبتنی بر خدمات مالی غیرمتمرکز به میدان بزرگی تبدیل شده‌اند”. تومسالو توضیح داد:


“ما اولین بانکی در منطقه بالتیک خواهیم بود که شروع به ارائه معاملات رمزنگاری به مشتریان خود می کند – به عنوان اولین گام، آنها می توانند دارایی های رمزنگاری شده را در برنامه تلفن همراه LHV بخرند و بفروشند.”


مارتین متس، رئیس خدمات سرمایه گذاری LHV در بانکداری خرد، گفت: “با توجه به رشد روزافزون توسعه دارایی های رمزنگاری و محبوبیت رو به رشد سریع آنها به عنوان یک طبقه دارایی جدید، ما آماده ایم این طبقه دارایی را به طیف محصولات ارائه شده به مشتریان بانک LHV اضافه کنیم.” LHV اضافه کرد: “این به وضوح یک طبقه دارایی بسیار پرنوسان و پرخطر است، اما برای یک مشتری آگاه به ریسک، دارایی های کریپتو می توانند نقش مهمی در سبد سرمایه گذاری داشته باشند.”


برای شروع، مشتریان اکنون می توانند هشت رمزارز بزرگ منتخب را با قیمت های بازار خریداری و بفروشند: بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC)، یونی سواپ (UNI)، چینلینک (LINK)، استلار (XLM)، پالیگان (MATIC). و aave (AAVE).


متس شرح داد:


“در آینده نزدیک، قصد داریم ابزارهای جدید، انواع سفارش و راه حل های دیگر را برای معامله راحت تر اضافه کنیم.”




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0