تکسهم ۹۸
1400/09/10
16:54
طوفان توییتری علیه نبود امنیت سرمایه‌گذاری ▫️امروز جمعی از فعالان بازار سهام و سرمایه در اعتراض به سیاست‌های مبهم اقتصادی دولت و احتمال قطع برق و ...

طوفان توییتری علیه نبود امنیت سرمایه‌گذاری



▫️امروز جمعی از فعالان بازار سهام و سرمایه در اعتراض به سیاست‌های مبهم اقتصادی دولت و احتمال قطع برق و گاز صنایع در زمستان به نبود امنیت سرمایه‌گذاری در ایران با هشتگ امنیت سرمایه‌گذاری از نبود امنیت در بازارهای مختلف مالی به خصوص بورس اعتراض کردند.



در ادامه برخی از توییت‌های کارشناسان را می‌خوانیم:



▫️پیام الیاس‌کردی، کارشناس بازار سهام: «وقتی امنیت_سرمایه‌گذاری نباشد سرمایه میشود دلاری زیر بالشت یا سکه ای در پستو خانه یا ملکی در بیابان… اگر به دنبال تولید و اشتغال هستید ریسک ها را کاهش دهید ابهامی را بر طرف کنید. همین امروز ببینید با سرمایه های مردم در بورس چه کردید؟برایشان هر شب تصمیمی تازه گرفتید!»


▫️سعید ابراهیمی، کارشناس بازار سهام: «شما بجز روزهای هفته، وقتی چهارشنبه کشور می ره تعطیلات تا شنبه از تصمیمات شبانه و کنار استخری مسئولان ترس داری، یعنی سرمایه گذاری تو این کشور مساویست با انتهای ریسک!»


▫️نیما میرزایی، کارشناس بازار سهام: «هر سرمایه گذاری برای دودو تا چهار تای خودش نیاز به داشتن چشم انداز معدود متغیر های اقتصادی مرتبطش داره. برای ما تمامی مبانی اقتصاد و تولید متغیرند.»/تجارت نیوز

انتهای خبر

0
0