بورس پرس
1400/08/30
08:48
توقف موقت نماد ۹ شرکت، تعلیق سهم مثبت بازار پایه و تمدید غیبت بانک آینده

در برابر توقف موقت نماد ۹ شرکت ، یک سهم مثبت بازار پایه ، تعلیق و غیبت سه ماهه بانک آینده به دلیل تمدید تعلیق ، ادامه دار و بازارگردانی یک شرکت هم شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد شرکت های خوراک دام پارس ، البرزدارو و مادیران به دلیل اعلام رویدادی مهم به همراه سایپا شیشه به علت نوسان بیش از ۲۰ درصدی و برای یک ساعت بسته شد .


شرکت های تراکتورسازی و محور سازان ایران‌خودرو هم برای یک روز و پتروشیمی آبادان ، سرمایه گذاری معیار صنعت پارس و پشم بافی توس برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


همچنین شرکت تجهیزنیروی‌زنگان که در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و در روزهای گذشته روند صعودی داشت تا ۱۰ آذر تعلیق شد و تعلیق بانک آینده به دلیل عدم رفع ابهام تا ۱۳ آذر تمدید شد تا سهامداران این بانک حاضر در بازار پایه نارنجی ، همچنان از ۲۸ شهریور محکوم به صبر باشند.


براساس این گزارش، برای سهام سرمایه گذاری افتخار سهام هم از امروز محدودیت حجمی ۱۰ هزار سهمی در هر سفارش تعیین و بازارگردانی سهام پتروشیمی اصفهان نیز طبق دامنه مجاز نوسان قیمت و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج شروع شد .


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0