آکادمی هلاکوئی
1400/10/04
00:00
بیت کوین و سولانا ارزش بازار رمزارزها را به بالای ۲.۵ تریلیون دلار بازمی‌گردانند

رشد نسبی رمزارزها یک معجزه کریسمس نیست، اما…

رشد نسبی رمزارزها یک معجزه کریسمس نیست، اما افزایش متوسط کنونی در قیمت‌های بازار، در بخشی از روند یک هفته‌ای، میتواند برای دارندگان رمزارزها شادی تعطیلات به ارمغان آورد.


بر اساس داده‌های CoinGecko، ارزش کل بازار رمزارزها در هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و برای اولین بار از ۸ دسامبر (۱۷ آذر) به بیش از ۲.۵ تریلیون دلار رسیده است. بیت کوین در همین بازه زمانی نزدیک به ۸ درصد افزایش یافته است. دقیقا بالای ۵۱۰۰۰ دلار قرار دارد. در حالی که اتریوم فقط توانسته تا سطح ۴۱۰۰ دلار پیشروی کند، رشد هفتگی کمتر از ۴ درصد دارد، اما رقیبش سولانا بازده هفتگی ۱۰ درصدی را به دست آورده است.


بجز از ۵ رمزارز برتر، افزایش قیمت های بالاتری را هم شاهد بودیم. لونا بیش از ۵۰ درصد در هفته گذشته رشد کرده است. اوایل دیروز برای اولین بار در تاریخ این رمزارز قیمت آن به ۱۰۰ دلار رسیده است. و قیمت آوالنچ و پالیگان اگرچه در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است، اما افزایش بیش از ۲۰ درصدی را در هفته گذشته ثبت کردند.


رمزارز صرافی Crypto.com نیز دیروز ۱۲ درصد و در طول هفته ۲۴ درصد افزایش یافته است. این هفته، Crypto.com اعلام کرد که پول زیادی برای خرید یک تبلیغ Super Bowl خرج کرده است، زیرا این صرافی با FTX رقابت می کند تا طرفداران ورزش را به معتادین کریپتو تبدیل کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0