آکادمی هلاکوئی
1401/05/20
20:00
سرمایه گذاری استراتژیک بایننس لبز در Ankr

نام Ankr به عنوان یک ارائه دهنده زیرساخت…

نام Ankr به عنوان یک ارائه دهنده زیرساخت Web۳ شناخته شده است. به طور خلاصه، این پروتکل در پس‌زمینه کار می‌کند، اما استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز، کیف پول‌ها و همچنین بازی‌های مبتنی بر رمزارز را با اتصال آن‌ها به بلاک‌چین‌هایی که باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنند، ممکن می‌سازد.


Ankr که به دلیل پشتیبانی مداوم خود از زنجیره BNB با معرفی BNB Liquid Staking و همچنین ایجاد برخی از زیرساخت‌های اصلی خود از جمله ارتقاء Erigon آنها شناخته شده است، اکنون یک سرمایه‌گذاری استراتژیک از Binance Labs دریافت کرده است.


بایننس در Ankr سرمایه گذاری می کند

طبق یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با CryptoPotato ، شرکت Ankr دریافت کننده یک سرمایه گذاری استراتژیک از بایننس لبز بوده است. جزئیات مربوط به کل مبلغ سرمایه گذاری شده فاش نشده است.


با این حال، درآمد حاصله برای دوبرابر کردن سرویس RPC آن استفاده می‌شود و در عین حال مجموعه توسعه‌دهندگان Web۳ را نیز ایجاد می‌کند. این شامل Liquid Staking DK، Web۳ Gaming SDK و همچنین Application Chains به عنوان یک سرویس است.


این پروتکل روزانه بیش از هفت میلیارد درخواست بلاک چین در ۱۸ بلاک چین مختلف که میزبان RPC هستند را دریافت می کند.


رایان فنگ(Ryan Fang)، مدیر ارشد عملیاتی در Ankr در این مورد گفت:


“ما بسیار هیجان زده هستیم که بایننس لبز را به عنوان یک سرمایه گذار استراتژیک به حساب آوریم. زنجیره BNB زنجیره ای است که بیشترین تعداد تراکنش های روزانه و کاربران فعال را دارد. ما متعهد هستیم که از مقیاس بیشتر زنجیره BNB پشتیبانی کنیم، ابزار توکنی BNB را با فعال کردن ترکیب‌پذیری DeFi با استفاده از BNB Liquid Staking افزایش دهیم و اکوسیستم بایننس Application Sidechain (BAS) را برای فعال کردن خدمات زیرساختی نوآورانه گسترش دهیم.”


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0