رمزارز نیوز
1401/09/20
10:53
آیا بازی محبوب اکسی اینفینیتی به روزهای اوج خود بازگشته است؟

داده‌های بازار نشان می‌دهند که ارز دیجیتال بومی بازی محبوب اکسی اینفینیتی، AXS، در هفته گذشته عملکرد بهتری از… مطالعه مطلب ...

داده‌های بازار نشان می‌دهند که ارز دیجیتال بومی بازی محبوب اکسی اینفینیتی، AXS، در هفته گذشته عملکرد بهتری از سایر دارایی‌های ارزهای دیجیتال داشته و قیمت این رمزارز در هفت روز گذشته بیش از ۲۱ درصد افزایش یافته است.


طبق گزارش های سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، جهش قیمت رمزارز AXS به دلیل افزایش حجم تراکنش‌های آن پس از عرضه بازی برای کسب درآمد اکسی کور (Axie Core) در تاریخ ۵ دسامبر بوده است. از طریق اکسی کور، گیمرهای اکسی اینفینیتی می‌توانند به لوازم جانبی مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و ارتقای قطعات دسترسی داشته باشند و با استفاده از آنها، اکسی‌های خود را سفارشی کنند.


در تاریخ ۵ دسامبر، تیم اکسی اینفینیتی همچنین از برنامه‌های خود برای غیرمتمرکزسازی تدریجی دنیای بازی خود از طریق آنچه که Axie Contributor Initiative نامید، خبر داد.


انتشار این اخبار منجر به افزایش فعالیت کاربران در دنیای این بازی شده است. در همین راستا، شرکت تحقیقاتی Delphi Digital گزارش داده که پس از راه‌اندازی اکسی کور، حجم تراکنش‌های اکسی اینفینیتی با یک رشد ۱،۰۶۱ درصدی به ۱۰٫۵ میلیون دلار رسید.


حجم تراکنش‌های اکسی اینفینیتی. علاوه بر این، بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم Dune Analytics، تعداد حساب‌های روزانه جدید دارای AXS در تاریخ ۵ دسامبر ۱۸۹ درصد افزایش یافت. اگرچه از آن زمان، این شاخص به طور پیوسته کاهش یافته، اما افزایش تقاضای جدید نقدینگی بسیار مورد نیاز را به بازار AXS سوق داد که باعث خوشحالی هولدرهای فعلی شد.


تعداد حساب‌های دارای رمزارز اکسی اینفینیتی. همچنین، پس از راه‌اندازی اکسی کور، حجم خریدهای AXS در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) نیز افزایش یافت. در این میان، یونی سواپ با فروش بیش از چهار میلیون AXS در تاریخ ۶ دسامبر پیشتاز شد.


حجم خریدهای اکسی اینفینیتی در صرافی‌های غیرمتمرکز. در مقابل، توکن درون بازی Smooth Love Potion یا SLP اکسی اینفینیتی از زمان عرضه اکسی کور موفقیتی مشابه AXS نداشته است. اگرچه قیمت این رمزارز نیز به طور موقت افزایش یافت و در تاریخ ۵ دسامبر به ۰٫۰۰۲۸ دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون کاهش یافته است. در زمان نگارش این خبر، رمزارز SLP در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۲۵ دلار معامله می‌شود.


همان‌طور که می‌دانید، گیمرهای اکسی اینفینیتی برای استفاده از این پلتفرم، توکن SLP را به عنوان پاداش درون بازی دریافت می‌کنند. قبل از به‌روزرسانی فصل ۲۰ در ماه فوریه، توکن SLP به دلیل عرضه نامحدود آن، تورمی بود. این موضوع به سرعت ارزش توکن را کاهش داد و منجر به خروج گیمرها از این بازی شد.


در ماه فوریه، تیم اکسی اینفینیتی پاداش‌های SLP را کاهش داد و مکانیسم‌های سوزاندن را برای کنترل عرضه آن معرفی کرد. با این حال، هک پل رونین (Ronin) در ماه مارس و افت کلی بازار، باعث کاهش بیشتر قیمت این توکن شد. در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال SLP بیش از ۹۹ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد.


انتهای خبر

0
0