بورس پرس
1400/11/10
17:20
معاملات مشکوک یک پالایشگاه، دو انبوه ساز، "شپلی"، سهم دارویی + ۱۰ نماد

در روز رشد ۲۵.۵ هزار واحدی شاخص، پالایشگاه بورسی، دو شرکت انبوه ساز، پلی اکریل، سهم دارویی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با استقبال خریداران و گرایش مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۲۵ هزار و ۵۸۱ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۲۸۴ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۴.۲ و ۲.۷ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو، تجلی توسعه معادن و فلزات، پالایشگاه بندرعباس، سایپا به همراه پالایشگاه اصفهان با تقاضای ۴۵۰، ۳۴۸، ۳۱۶، ۲۹۳ و ۲۸۲ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۸ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، ریل گردش ایرانیان شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت ۲.۹ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۳۰ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های شیرین دارو، کابل سازی ایران ، مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن ، پرداخت الکترونیک سامان کیش، سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل، واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان ، پلی اکریل، پالایشگاه لاوان ، صنعتی بهشهر ، جوشکاب یزد، سر مایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ، سیمرغ، غذایی مینو شرق و آلومتک، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور پالایشگاه لاوان، دو شرکت انبوه ساز، پلی اکریل، سهم دارویی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0