بورس پرس
1401/02/31
00:01
تپسی در ۱۲ ماهه ۱۶۵ ریال سود محقق کرد / رشد ۳۱۳ درصدی

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی در عملکرد ۱۲ ماهه با تحقق درآمد عملیاتی ۲۶۶.۲ میلیارد تومانی و ۱۶۵ ریال سود برای هر سهم، رشد ۵۲ و ۳۱۳ درصدی را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی، صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ و ۱۲ ماهه سال مالی گذشته را منتشر کرد تا به عنوان به عنوان نخستین استارت آپ، یک گام دیگر به عرضه اولیه در فرابورس نزدیک شود.


براین اساس، "تپسی" در دوره ۹ ماهه بالغ بر ۱۷۴.۸ میلیارد تومان درآمد عملیاتی، ۲.۵ میلیارد تومان سود خالص و ۲۱ ریال سود خالص برای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه قبل به ترتیب با رشد ۵۲ درصدی و افت ۳ و ۵ درصدی روبرو شد.


این در حالی است که در این مدت بالغ بر ۲۶.۵ میلیارد تومان سود ناخالص محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، رشد ۶۲ درصدی را تجربه کرد.


همچنین این شرکت در دوره ۱۲ ماهه بالغ بر ۲۶۶.۲ میلیارد تومان درآمد عملیاتی، ۱۹.۲ میلیارد تومان سود خالص، ۵۹.۷ میلیارد تومان سود ناخالص و ۱۶۵ ریال سود برای هر سهم محقق کرد که نسبت به مدت مشابه قبل به ترتیب با رشد ۵۲ ،۳۰۹ ، ۱۴۲ و ۳۱۳ درصدی روبرو شد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0