آکادمی هلاکوئی
1399/10/22
13:20
تحلیل قیمت چین‌لینک؛ دوشنبه، ۲۲ دی

چین‌لینک نیز مانند اتریوم، ریپل، لایت کوین و…

چین‌لینک نیز مانند اتریوم، ریپل، لایت کوین و پولکادات اصلاح آلتکوین‌ها را رهبری میکند. این اصلاح پس از آن صورت گرفت که بیت کوین از سطوح بالای ۴۰,۰۰۰ دلار به سمت ۳۰,۰۰۰ دلار آمد. LINK در حال حاضر در حدود ۱۴.۵ دلار معامله میشود و گاوها در تلاشند تا قیمت را به ۲۰ دلار نزدیک کنند.


چین‌لینک توانسته است در یک کانال صعودی باقی بماند و در حال حاضر در خط میانی معامله میشود. برای برگشت به سطح ۲۰ دلار، باقی ماندن بالای سطح فعلی واجب است.


در همین حال، RSI با سقوط از منطقه‌ی اشباع خرید و نزدیک شدن به سطح میانی، سیگنال افت قیمت میدهد. اگر قیمت امروز بالای خط میانی کانال بسته شود، به ثبات میرسد و خریداران بیشتری را جذب خواهد کرد.



LINK 1 300x128 - تحلیل قیمت چین‌لینک؛ دوشنبه، ۲۲ دی

معیار رشد شبکه سانتیمنت نشان میدهد که از آغاز سال میلادی تاکنون تعداد آدرسهای منحصر به فردی که به چین‌لینک می‌پیوندند، همچنان بالا است. این آدرس‌های تازه ایجاد شده در ۶ ژانویه(۱۷ دی) به ۷,۳۵۸ رسید، اما پس از آن به ۶,۱۸۲ سقوط کرد.


با وجود این افت، این رقم همچنان از اواسط دسامبر(آذر) بیشتر است، زمانی که این عدد ۲۰۰۰ بود. تا زمانی که این رقم بالا باشد، بازار در دست گاوها قرار دارد. بنابراین، رشد قیمت در آینده به بالا باقی ماندن این معیار بستگی دارد.


از طرف دیگر، اگر LINK بالای سطح حمایتی فعلی خود باقی نماند، روند نزولی خواهد شد. سطوح حمایتی کوتاه مدت فعلی در SMA۵۰ و SMA۱۰۰ قرار دارند. شکسته شدن این سطوح میتواند باعث رسیدن قیمت به خط پایینی کانال شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.



منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0