بورس پرس
1401/06/29
00:00
مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰، ۴۳ و ۱۶ درصدی "سپ" و دو شرکت صادر شد

پرداخت الکترونیک سامان کیش و دو شرکت بورسی دیگر، مجوز افزایش سرمایه ۴۳، ۱۰۰ و ۱۶ درصدی را از محل سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، سرمایه گذاری بوعلی و مهندسی نصیر ماشین به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۴۳، ۱۰۰ و ۱۶ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر این اساس، "سپ" سرمایه فعلی را از ۸۰۰ میلیارد به ۱.۱۴ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و خرید کارت خوان اعمال می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۱.۱۴ به ۱.۳ هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی شدن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.


همچنین سرمایه فعلی "وبوعلی" از ۳۰۰ به ۶۰۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و برای ا صلاح ساختار مالی صرف می شود.


در این میان، "خنصیر" سرمایه فعلی را از ۱۲۳ به ۱۴۳ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و برای ا صلاح ساختار مالی صرف می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0