بورس پرس
1400/03/24
12:20
گلایه های سهامداران حقیقی شرکت بورسی از مدیریت و صف فروش چندین ماهه

گروهی از سهامداران حقیقی شرکت بورسی چین چین با گلایه هایی از مدیریت و و روند نزولی همراه با صف فروش چندین ماهه، خواهان اقدام سازمان بورس و بازارگردان و تحقق وعده های شرکت شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، حمید اسدی به نمایندگی از گروهی از سهامداران حقیقی شرکت کشت و صنعت چین چین که در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد با گلایه هایی از مدیریت و و روند نزولی همراه با صف فروش چندین ماهه به بورس پرس اعلام کرد: ۴ ماه است که این سهم در صف فروش قفل شده و سازمان بورس هم هیچ اقدام مثبتی برای این سهم انجام نداده است .


متاسفانه شرکت هم جوابگو نیست و بازارگردان سهام "غچین" که باید روزانه اقدام به خرید یک میلیون سهم کند ، کاری نمی کند تا شائبه خرید ارزان و مجانی شکل گیرد .


از سوی دیگر ، شرکت از ۹۰۰ هزار متر زمین کشاورزی برای تغییر کاربری به مسکونی ۵۰۱ هزار متر اقدام کرده ولی حدود شش ماه از آخرین وضعیت این تصمیم ، اطلاع رسانی نکرده است. این زمین در مجاورت شهرک شیرین مشهد بوده که می تواند ارزش خارق العاده ای برای سهم ایجاد کند.علاوه بر این هیات مدیره شرکت کشت و صنعت چین چین پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۳۵ درصدی از تجدید ارزیابی و از محل زمین شرکت داده اما متاسفانه با گذشته پنج ماه، هنوز حسابرس گزارشی در کدال نداده است . گویا سهامداران حقیقی نامحرم هستند و نباید بدانند وعده یکساله کارشناسی زمینهای تربت به کجا انجامید .


با این همه معلوم نیست چرا سرمایه های مردم را این گونه می سوزانند و چرا سهامدار عمده "غچین " ( شرکت گروه تولیدی آریاملل زرین با مالکیت بیش از ۵۳ درصدی ) اقدامی برای تغییر روند این سهم نمی کند.


انتهای خبر

0
0