کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/01/24
11:25
۱۰ تومان سود به ازای هر سهم در مجمع "ولغدر" تقسیم شد ✅صبح امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لیزینگ خودرو غدیر با حضور 59.21درصد از سهامداران و اعض...

۱۰ تومان سود به ازای هر سهم در مجمع "ولغدر" تقسیم شد


✅صبح امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لیزینگ خودرو غدیر با حضور ۵۹.۲۱درصد از سهامداران و اعضای هیات مدیره برگزار شد.


🔷️در این مجمع ادیبی مدیرعامل شرکت لیزینگ خودرو غدیر گفت: در سال مالی مورد گزارش ۲۲۶درصد افزایش وصولی داشته یم. در رابطه با پرونده های معوق باید بگویم که بخض اعظمی از این پرونده ها اقدام نشده باقی مانده بود. امروز یک پرونده اقدام شده وجود ندارد؛ تمامی اقدامات حقوقی از سوی شرکت صورت گرفته و نهایتا منجر به کاهش قابل توجه مطالبات ما شده است.


🔶️او در رابطه با تسهیلات اعطایی این شرکت بیان کرد: در حوزه لیزینگ لوازم خانگی و کالای دیجیتال ورود پیدا کردیم، در سال مالی مورد گزارش درآمدهای عملیاتی شرکت ۴۴درصد رشد داشته است. در خصوص وضعیت سهام نیز در این بازه زمانی ۲۲۵روز نماد شرکت مورد معامله قرار گرفته است. همچنین به میزان ۹۲درصد پوشش ای پی اس را داشته ایم. امیدواریم در سال آینده سهم بیشتری از بازار داشته باشیم.


🔷️ادیبی در ادامه اظهار کرد: در رابطه با برنامه های آتی ورود به سایر بازارها از جمله بازار مسکن را خواهیم داشت . اصلاح ساختار سرمایه برای افزایش میزان تسهیلات انجام خواهیم داد. از سویی در حوزه بازاریابی اتفاقات خوبی رخ خواهد داد، توسعه زیرساخت های الکترونیکی نیز از دیگر اقدامات ما خواهد بود. در حوزه منابع انسانی ارتقاء پرسنل خواهیم داشت. از سویی با توجه به الزام سازمان بورس افزایش سرمایه ای خواهیم داشت اما میزان و محل تامین آن فعلا مشخص نیست.


🔶️او با بیان اینکه در سال مالی مورد گزارش اقدامات قابل توجهی در خصوص وصول مطالبات صورت گرفته است افزود: در سال آینده برای کاهش مطالبات بحث اعتبار سنجی را خواهیم داشت، جدا از این مورد استعلاماتی را از بانک مرکزی انجام خواهیم داد؛ بحث ضمانت ها را بسیار جدی گرفته ایم علاوه بر این ها چنانچه میزان تسهیلات از حدی بالاتر رود سند ملک، چک بانکی و... دریافت خواهیم کرد تا وصول مطالبات ما نزدیک به صفر شود. شرکت از سال ۹۶ تاکنون هیچ سودی به شرکت ایران‌خودرو نداده است که دلیل آن حفظ نقدینگی در شرکت است.


🔷️لازم به ذکر است در پایان صورت های مالی سال مالی مورد گزارش تصویب شده و با موافقت سهامداران به ازای هر سهم ۱۰ تومان سود تقسیم شد.



انتهای خبر

0
0