آکادمی هلاکوئی
1399/10/18
13:39
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۸ دی)

بیت کوین با ورود به کانال ۳۷ هزار…

بیت کوین با ورود به کانال ۳۷ هزار دلار، بار دیگر رکوردی تازه را برای خود رقم زد. ارزش کل بازار رمزنگاری نیز به دنبال رشد آلتکوین هایی چون ریپل، چینلینک، کاردانو و استلار به نقطه عطف ۱ تریلیون دلار نزدیک شد.


آخرین رکورد بیت کوین نزدیک ۳۸ هزار دلار


می توان با اطمینان گفت که بیت کوین سال ۲۰۲۱ را به شکلی خارق العاده آغاز کرده است. صرف نظر از ریزش مختصری که چند روز پیش تا مرز ۲۸۰۰۰ دلار برای پر کردن شکاف CME شاهد بودیم، این ارز با حرکت بی وقفه خود، یکی پس از دیگری رکوردهای تازه را به ثبت می رساند.


در ۲۴ ساعت گذشته نیز حرکت صعودی این دارایی ادامه یافت و بار دیگر به یک قلمرو ناشناخته وارد شد. در واقع، پس از پشت سر گذاشتن نوسانات زیادی که در یک نقطه منجر به افت قیمت به زیر ۳۴۰۰۰ دلار شد، BTC با آغاز یک حرکت صعودی تازه به آخرین رکورد خود بالاتر از ۳۷۸۰۰ دلار رسید.


ارزش بازار ۱ تریلیون دلاری به دنبال انفجار آلتکوین ها


همانطور که قبلا گزارش نمودیم، به دنبال تحولات اخیر در قیمت آلتکوین ها، ارزش بازار کرپتو به نقطه عطف ۱ تریلیون دلار نزدیک شده است.


این امر در شرایطی امکان پذیر شد که چندین آلتکوین با دنباله روی از عملکرد چشمگیر BTC روزهای پایانی سال با رشد قابل توجهی روبرو شدند. در مقیاس ۲۴ ساعته، اتریوم با ۷٪ جهش به ۱۱۲۰ دلار ، بایننس کوین (۶٪) به ۴۴ دلار، پولکادات (۲٪) به ۱۰ دلار، لایت کوین (۳.۵٪) به ۱۶۸ دلار و بیت کوین کش (۵.۵٪) به ۴۵۰ دلار نزدیک شده اند.


از سوی دیگر، استلار که به تازگی به زمره ۱۰ ارز برتر بازار پیوسته است، در تایم فریم ۲۴ ساعته رشد چشمگیرتری از خود نشان داده است.


قیمت XLM از دیروز ۶۰٪ و طی یک هفته گذشته ۱۹۰٪ افزایش یافته و به ۰.۳۶ دلار رسیده است. این در حالی است که این بنیاد برای ایجاد CBDC با دولت اوکراین سند همکاری امضا کرده است.


قیمت ریپل نیز با ۳۰٪ افزایش به ۰.۳۰ دلار رسیده است. کاردانو با افزایش ۲۱ درصدی به ۰.۳۴ دلار رسید تا از نظر ارزش بازار از BCH پیشی بگیرد . چین لینک نیز ۱۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و با قیمتی در حدود ۱۷ دلار معامله می شود.


Matic Network (۲۳٪), Kyber Network (۲۳٪), Decentraland (۲۳٪), NEM (۲۲٪), Siacoin (۲۲٪), Augur (۲۰٪) و Qtum (۱۷٪) نیز در گروه ارزهای دارای رشد دورقمی قرار گرفته اند.


افزایش اخیر قیمت آلتکوین ها باعث شده است چیرگی بیت کوین به ۶۸.۳٪ برسد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0