رمزارز نیوز
1402/03/20
12:52
در بحبوحه ریزش قیمت‌ها، یک میم کوین گربه‌ای ترند بازار شد!

در حالی که بیت کوین (BTC) و اکثر آلت کوین‌های بازار شاهد افت قیمتی قابل‌توجهی هستند، یک میم کوین گربه‌ای… مطالعه مطلب ...

در حالی که بیت کوین (BTC) و اکثر آلت کوین‌های بازار شاهد افت قیمتی قابل‌توجهی هستند، یک میم کوین گربه‌ای توانسته با رشد قیمتی دو رقمی خود، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و حتی به ترند بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود.


بر اساس داده‌های بازار، قیمت این میم کوین گربه‌ای که ChitCAT نام دارد (با نماد اختصاری CHITCAT)، در ۲۴ ساعت گذشته رشد قابل‌توجه ۳۵ درصدی را تجربه کرده است.


رشد 35 درصدی میم کوین ChitCAT

علاوه بر این رشد قیمتی، حجم معاملات ۲۴ ساعته این میم کوین نیز بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته و به ۱۲ میلیون دلار رسیده است.


میم کوین ChitCAT با هدف ارائه یک برنامه پیام‌رسانی غیرمتمرکز بر اساس فناوری بلاکچین و پروتکل ارتباطات بین بلاکچینی (IBC) ایجاد شده است. در واقع، ChitCAT با ارائه یک راه‌حل ارتباطی مطمئن برای کاربرانش، آنها را قادر می‌سازد تا فقط با یک آدرس کیف پول، پیام ارسال کرده و تماس‌های ویدیویی برقرار کنند.


از طرفی، عرضه کل میم کوین ChitCAT برابر با ۱۰ میلیون توکن CHITCAT در نظر گرفته شده (برخلاف عرضه بسیار بالای سایر میم کوین‌ها) است؛ بنابراین، انتظار می‌رود که این میم کوین از مدل عرضه کم و تقاضای بالا برای ترسیم منحنی رشد بلندپروازانه خود در طول زمان استفاده کند.


کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی هشدار می‌دهند. همان‌طور که بارها در اخبار رمزارز نیوز گزارش شده، قیمت این نوع رمزارزها به همان سرعتی که افزایش یافته، می‌تواند سقوط کند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است. البته لازم به ذکر است که اگرچه دیدگاه‌ها، ماموریت‌ها و توکنومیک میم کوین ChitCAT قوی به نظر می‌رسند، اما شکست میم کوین‌های برتر بازار توسط این میم کوین گربه‌ای، مستلزم جلب حمایت شخصیت‌های برتر دنیای فناوری از جمله ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، است.


انتهای خبر

0
0