بورس۲۴
1402/02/12
14:14
شاخص بورس به بالای ۲,۵ میلیون واحد رسید

امروز بازار با تقاضای بیشتری نسبت به روزهای اخیر همراه بود. از همان ابتدا قدرت در دست خریداران بود و تا پایان این وضعیت ادامه یافت. بازگشایی نماد اخابر و توجه مجدد بازار به نمادهای فلزی موجب ورود پرقدرت شاخص کل به کانال ۲,۵ میلیون واحدی شد.

شاخص بورس به بالای 2,5 میلیون واحد رسید

بورس۲۴ : امروز بازار با تقاضای بیشتری نسبت به روزهای اخیر همراه بود. از همان ابتدا قدرت در دست خریداران بود و تا پایان این وضعیت ادامه یافت. بازگشایی نماد اخابر و توجه مجدد بازار به نمادهای فلزی موجب ورود پرقدرت شاخص کل به کانال ۲,۵ میلیون واحدی شد. این در حالی است که دیروز شاهد رفت و برگشت شاخص کل از مدار منفی به مثبت بودیم.


ارزش معاملات خرد به حدود ۱۸,۴ همت رسید که نسبت به دیروز بیش از یک درصد رشد را تجربه کرد. پرمعامله ترین گروه ها خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات و انبوه سازی بودند.


گروه های انبوه سازی، محصولات شیمیایی و بانک ها توانستند بیشترین نقدینگی خرد را به سمت خود بکشانند. شرکت های چند رشته ای صنعتی اما با بیشترین خروج پول خرد مواجه شد.


تراز پول خرد بازار مثبت ۱,۳۷۰ میلیارد تومان شد. نمادهای وبصادر، شیران، ثشاهد، ثامید، شبریز، ثبهساز، حفارس، وپست و های وب در صدر خریدهای حقیقی از حقوقی قرار گرفتند. حقوقی ها بیشترین حمایت خود را از نمادهای فولاد، وکغدیر، کالا، فملی، خزامیا، آبین، ودی، وغدیر، انتخاب و برکت نشان دادند.


در پایان شاخص کل با بیش از ۳۷ هزار واحد رشد در محدوده ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد ایستاد. فولاد، اخابر، فارس، میدکو، شپنا، حکشتی و فملی بیشترین نقش را در این صعود ایفا کردند.


شاخص هموزن هم بیش از ۲۰ هزار واحد بالا رفت و به ارتفاع ۸۴۵ هزار واحد رسید. نماگر بازار فرابورس نیز ۵۷۷ واحد افزایش یافت و در ارتفاع ۳۱,۷۲۲ واحد ایستاد.

انتهای خبر

0
0