آکادمی هلاکوئی
1400/03/31
00:21
ایلان ماسک و چین نمیتوانند مانع رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۳۵,۰۰۰ شوند!

Plan B، خالق مدل بحث برانگیز Stock-to-Flow، برای…

Plan B ، خالق مدل بحث برانگیز Stock-to-Flow ، برای به اشتراک گذاشتن برخی پیش بینی های قیمت بیت کوین، از توئیتر استفاده کرده است.


این تحلیلگر برجسته ادعا می کند که بیت کوین هنوز در تلاش است تا پایان سال ۲۰۲۱(پاییز ۱۴۰۰) به ۱۳۵,۰۰۰ دلار برسد و این بدبینانه ترین سناریوی او می باشد.


بیتکوین 11 - ایلان ماسک و چین نمیتوانند مانع رسیدن قیمت بیت کوین به 135,000 شوند!

با این حال، او معتقد است که این ارز رمزنگاری شده پیشرو ممکن است تا ماه اکتبر(مهر)، پایین تر از بالاترین قیمت خود در اواخر ماه آوریل(اردیبهشت) یعنی ۶۴,۸۹۵ دلار، به معاملات خود ادامه دهد.


این هوادار مشهور هلندی بیت کوین، ادعا می کند که سقوط کنونی عمدتا توسط “انرژی FUD ” ایلان ماسک و سرکوب مداوم چین بر صنعت استخراج بیت کوین، انجام می شود.


هنگامی که تسلا پرداخت های خود را در ۱۲ ماه می(۲۲ اردیبهشت) متوقف کرد، بیت کوین ۱۴ درصد سقوط کرد.


توئیت ایلان ماسک که باعث نزول بیت کوین شد، فشار فروش بیشتری را تحریک کرد که در نهایت باعث شد بیت کوین تا پایین ترین سطح، یعنی ۳۰,۰۰۰ دلار اصلاح شود.


علی رغم بهبود شدید، این ارز رمزنگاری شده، تسلیم یک روایت نزولی دیگر شد و آن ممنوعیت استخراج رمزارز در چین میباشد.


حتی اگر السالوادور به بهبود قیمت کمک کرد، استخراج کنندگان سیچوان ( Sichuan ) به طور دسته جمعی دستگاه های خود را خاموش کردند و یک روز پایین دیگر را برای بیت کوین رقم زد. در اوایل امروز، پیش از دیدن کمی آسودگی، قیمت بیت کوین به ۳۳,۳۳۷ دلار کاهش یافت.


یک صعود دو برابر؟


در تاریخ ۱ ژوئن(۱۱ خرداد)، Plan B توئیت کرد که پرایس اکشن بیت کوین، یادآور بازار خرسی سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۲)میباشد.


به نظر می رسد جدیدترین توئیت وی مجددا نظریه “صعود دو برابر” را تایید می کند که بسیاری از بازار های گاوی به آن امیدوار هستند.


در آوریل ۲۰۱۳(۱۲ فروردین ۱۳۹۲)، بیت کوین قبل از اینکه در طی سه ماه تقریبا ۷۵ درصد از اوج اصلاح شود، به بالاترین قیمت خود در سطح ۲۵۹ دلار رسید. در نوامبر ۲۰۱۳(۱۰ آبان ۱۳۹۲)، بیت کوین قبل از رسیدن بازار خرسی چند ساله، به قیمت ۹۵۹ دلار صعود کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0