بورس پرس
1401/03/11
00:00
معاملات مشکوک دو شرکت شیمیایی، سهم پرحاشیه، دو دارویی + ۱۰ نماد

در روز رشد ۵۳۳۰ واحدی شاخص، دو شرکت از گروه محصولات شیمیایی، سهم پرحاشیه فرابورسی، دو دارویی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام کم حجم و متعادل آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۵۳۳۰ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۵۴۲ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۶.۱ و ۲۸.۵ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، ایران خودرو، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، آذرآب به همراه بانک تجارت با تقاضای ۵۷۱، ۲۶۳، ۲۱۲ ، ۲۱۱ و ۲۰۵ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۸ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، بین المللی محصولات پارس شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد ۴.۴ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۳۲.۹ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های چین چین ، موتوژن ، کشت و صنعت جوین ، کربن ایران ، فرآورده های سیمان شرق ، پخش البرز ، گرانیت بهسرام ، ژلاتین کپسول ، مرآت پولاد ، صنایع نسوز توکا ، قاسم ایران ، آینده سازان بهشت پارس ، پلاستیران و هپکو ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو شرکت از گروه محصولات شیمیایی ، سهم پرحاشیه، دو شرکت دارویی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0