بورس پرس
1400/10/21
00:00
۱۰ شرکت برتر دارای بیشترین ارزش فروش محصولات در بورس کالا معرفی شدند

۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی، بیشترین ارزش فروش محصولات در بازار فیزیکی بورس کالا را طی هفته گذشته به ثبت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ارزش فروش محصولات شرکت ها در بخش داخلی بازار فیزیکی بورس کالا طی هفته گذشته، نشان می دهد به ترتیب فولاد مبارکه، ملی مس، پالایشگاه بندرعباس، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، گل گهر، پتروشیمی تندگویان، پالایشگاه تهران، ذوب آهن و پالایشگاه اصفهان در جمع ۱۰ شرکت برتر این بورس قرار گرفتند.


براین اساس، شرکت فولاد مبارکه با ثبت معامله ۳۱۴.۹ هزار تن محصول ورق گرم، قلع اندود و گالوانیزه ارزشی معادل ۶.۵ هزار میلیارد تومان را به ثبت رساند و در صدر ایستاد.


شرکت ملی مس با فروش ۵۲۰۱ تن مس کاتد، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش ۱.۲ هزار میلیارد تومان در جایگاه دوم ایستاد. این شرکت با احتساب عرضه مس کاتد صادراتی در تالار کیش در مجموع ۹۲۰۱ تن محصول در بورس فروخته و ارزش ۲.۲ هزار میلیارد تومانی را رقم زده است.


پالایشگاه بندرعباس با ثبت معامله ۶۰ هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سنگین ارزش ۵۶۹.۴ میلیارد تومانی را رقم زد و در جایگاه سوم قرار گرفت. فولاد خوزستان با ثبت معامله ۳۵.۸ هزار تن تختال و شمش بلوم ارزشی بیش از ۵۰۸ میلیارد تومان را رقم زد و در جایگاه چهارم ایستاد.


پس از آن فولاد خراسان نیز با ثبت معامله ۲۶.۶ هزار تن سبد میلگرد و شمش بلوم به ارزش بیش از ۳۴۹ میلیارد تومان، پنجم شد. شرکت گل گهر هم با فروش ۹۵ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن نزدیک به ۳۳۴.۸ میلیارد تومان را رقم زد و در جایگاه ششم قرار گرفت.


شرکت پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۱ هزار و ۲۲ تن انواع گریدهای پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر ارزش ۳۲۶.۱ میلیارد تومانی را ثبت کرد و جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.


پالایشگاه تهران با داد و ستد ۳۳ هزار تن لوب کات سبک و سنگین، وکیوم باتوم و گوگرد گرانوله به ارزش ۳۲۵.۲ میلیارد تومان رتبه هشتم را کسب کرد و بعد از آن ذوب آهن با ثبت معامله ۲۱.۸ هزار تن سبد تیرآهن و میلگرد، ناودانی و نبشی و بنزن به ارزش ۳۰۹.۹ میلیارد تومان در جایگاه نهم جای گرفت. پالایشگاه اصفهان هم با فروش ۳۰ هزار تن لوب کات سبک و وکیوم باتوم ارزشی بیش از ۲۹۶.۳ میلیارد تومانی را به ثبت رساند و دهم شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0