سنا
1400/03/11
09:56
سود "دفارا" کاهشی شد

شرکت داروسازی فارابی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، کاهش ۱۹ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و کاهش ۲۰ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت داروسازی فارابی با سرمایه ۶۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد .


شرکت داروسازی فارابی در دوره یاد شده، مبلغ ۳ هزار و ۱۴۲ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵ هزار و ۲۳۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۵۸ درصدی برخوردار است .


همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با کاهش ۲۸ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۲ هزار و ۲۹۴ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال اعلام کرده است.


یادآوری می‌شود "دفارا" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۶ هزار و ۴۸۳ ریال و سود خالص را ۳ هزار و ۸۸۹ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال قید کرده است .


شرکت داروسازی فارابی در گزارش تلفیقی خود در دوره یک ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ سود هر سهم را با کاهش ۱۳ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ ۵ هزار و ۴۶۱ ریال و سود خالص را ۳ هزار و ۲۷۶ میلیارد و ۸۹۸ میلیون ریال اعلام کرده است.


انتهای خبر

0
0