رمزارز نیوز
1401/08/09
14:30
پیش‌بینی یک رالی صعودی قوی برای چین لینک توسط تحلیلگر معروف!

تحلیلگری که پایان بازار صعودی بیت کوین (BTC) در سال گذشته را به درستی پیش‌‌‌بینی کرده بود، اکنون رشد… مطالعه مطلب ...

تحلیلگری که پایان بازار صعودی بیت کوین (BTC) در سال گذشته را به درستی پیش‌‌‌بینی کرده بود، اکنون رشد قابل‌توجهی را برای یک آلت کوین مبتنی بر اتریوم پیش‌بینی کرده است.


این تحلیلگر معروف که با نام مستعار پنتوشی (Pentoshi) شناخته می‌شود، در توییت جدید خود گفته که ارز دیجیتال شبکه اوراکل چین لینک (LINK) یکی از بهترین نمودارها را در بازه زمانی بالا دارد. به گفته این تحلیلگر، قابلیت استیکینگ چین لینک که قرار است در ماه دسامبر راه‌اندازی شود، احتمالا کاتالیزوری خواهد بود که می‌تواند LINK را به سمت هدف ۱۲٫۴۵ دلاری سوق دهد.

top-analyst-predicts-strong-rally-for-one-ethereum-based-token-says-altcoin-markets-gearing-up-for-bounce/

در زمان نگارش این خبر، چین لینک در محدوده قیمتی ۷٫۹ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۲٫۷ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۱۴ درصد رشد دارد. در صورت دستیابی به هدف پیش‌بینی شده توسط پنتوشی، چین لینک می‌تواند یک رشد تقریبا ۶۰ درصدی را تجربه کند.


همچنین لازم به ذکر است که بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای منتشرشده توسط پلتفرم Santiment، در یک ماه گذشته، ارز دیجیتال چین لینک در مرکز توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال بوده است، به طوری که تراکنش‌های انجام‌شده توسط نهنگ‌های این رمزارز اخیرا به بالاترین سطح خود در ۴ ماه گذشته رسید.


انتهای خبر

0
0