بورس پرس
1401/04/08
09:30
رشد ۳۰ درصدی "سپ" در عملکرد ۶ ماهه با کسب درآمد ۱.۸ هزار میلیاردی

پرداخت الکترونیک سامان کیش در عملکرد ۶ ماهه، ۱.۸ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و نسبت به مدت مشابه قبل با رشد ۳۰ درصدی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش با سرمایه اسمی جدید ۸۰۰ میلیارد تومانی، گزارش عملکرد خرداد و ۶ ماه سال مالی منتهی به آذر ۱۴۰۱ را منتشر کرد.


براین اساس، "سپ" در دوره خرداد از کیوسک و قبوض، سایر کارمزد POS ، فعالیت اینترنتی ، فروش جسم کارت و حق عضویت، ارائه خدمات کارتخوان، پین و اعتبار فروخته شده درگاه ها بالغ بر ۳۵۴.۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این در حالی است که در خرداد سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۴۸.۴ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده و طی این مدت با افزایش ۴۳ درصدی روبرو شده است.


این شرکت بورسی در عملکرد ۶ ماهه بالغ بر ۱.۸ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۰ درصدی همراه شد.


درآمد حاصل از پین و اعتبار فروخته شده درگاه ها و ارائه خدمات کارتخوان بالغ بر ۱.۱۶ هزار و ۶۵۲.۱ میلیارد تومان (معادل ۶۲ و ۳۵ درصد درآمد) بوده که بیشترین اقلام درآمدی دوره ۶ ماهه به حساب می آید.


بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای سال مالی جاری تا ۳۱ خرداد نشان می دهد قیمت هرسهم "سپ" در اول دی ۳۱۱۲ تومان بوده و با احتساب سود ۳۰ تومانی هر سهم طی ۱۰۲ روز کاری به قیمت ۲۴۱۴ تومانی رسیده که حکایت از بازدهی ۲۳.۱۸ درصدی دارد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0