آکادمی هلاکوئی
1400/08/08
09:40
پل پالیگان با یکپارچه سازی چین لینک اکنون روی شبکه اصلی فعال است

یک ماه پیش، NewsCrypto برای بهبود قابلیت همکاری…

یک ماه پیش، NewsCrypto برای بهبود قابلیت همکاری و اتصال شبکه Polygon به Stellar با پالیگان همکاری کرد و توکن‌های Wrapped XLM (wXLM) را ایجاد کرد که در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) پالیگان استفاده می‌شود.


این پل مدتی است که در حال توسعه بوده است و نسخه آزمایشی عمومی آن در اوایل اکتبر (اواسط مهر) منتشر شده است. اکنون، با تکمیل و آزمایش کامل همه چیز، پل آماده است تا فرصت‌هایی را برای اینکه میلیاردها دلار نقدینگی در استلار ایجاد کند تا به تمام آنچه اکوسیستم دیفای پالیگان ارائه می‌کند دسترسی داشته باشد.


در ۲۷ اکتبر (۵ آبان)، NewsCrypto اعلام کرد که پل توکن استلار – پالیگان که مدت‌ها در انتظار آن بودیم، اکنون در شبکه اصلی فعال است. علاوه بر این، این پل دارای ویژگی اثبات ذخیره چین لینک است تا بالاترین امنیت ممکن را تضمین کند.


به گفته این شرکت، این پل به همه دارندگان XLM اجازه می دهد تا توکن های خود را از بلاکچین بومی استلار به پالیگان، بزرگترین راه حل مقیاس پذیری اتریوم با اکوسیستم دیفای به سرعت در حال رشد، تعویض کنند. علاوه بر این، کاربران پالیگان را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به رفتن به شبکه دیگری، XLM را خرید و فروش نمایند.


در توضیح بیشتر، این شرکت گفت که وقتی کاربران توکن‌های XLM خود را با پالیگان تعویض می‌کنند، توکن‌های رپید استلار را دریافت می‌کنند. و طبق گفته تیم، همیشه می‌توان آن را از طریق پل به نسخه بومی استلار بازگرداند.


نکته جالب در مورد این پل این است که کارمزد مبادله تنها ۱ XLM در هر مبلغی است. با این حال، این شامل کارمزد های تراکنش برای قرارداد هوشمند و نود اثبات زنجیره ای است. در واقع به این دلیل است که هر دو زنجیر هزینه کارمزد بسیار پایینی دارند.


علاوه بر این، NewsCrypto تاکید کرد که ویژگی اثبات ذخیره چین لینک را اجرا کرده است تا اطمینان حاصل شود که موجودی ها و تراکنش ها به طور مداوم با استفاده از منابع داده مستقل و قابل اعتماد همگام سازی می شوند. NewsCrypto می گوید: با انجام این کار، «حتی اگر جریان داده خود پل به نوعی به خطر بیفتد، داده های مربوطه همیشه توسط یک نود چین لینک مستقل در استلار پشتیبانی می شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coinquora.com


انتهای خبر

0
0