آکادمی هلاکوئی
1400/10/20
13:30
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۲۰ دی)

روز دهم نوامبر (۱۹ آبان) بیت کوین با…

روز دهم نوامبر (۱۹ آبان) بیت کوین با رسیدن به ۶۹۰۰۰ دلار به اوج خود رسید و از آن زمان تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد کاهش یافته است. بازده عملکرد این ارز دیجیتال طی هفت روز گذشته به افتی بیش از ۱۲ درصد می رسد. این میزان کاهش قیمت در تایم فریم هفتگی از اوایل دسامبر (اواسط آذر) تاکنون بی سابقه بوده است. ایجاد یک تقاطع مرگ قریب الوقوع، همراه با چشم انداز کلان ضعیف، می توانند احساسات نزولی حاکم بر بازار را تقویت کنند.


بعد از اینکه بیت کوین روز جمعه مقدار قابل توجهی از ارزش خود را از دست داد و روز شنبه به پایین ترین سطح سه ماهه خود یعنی ۴۰۵۰۰ دلار رسید، روز یکشنبه به حدود ۴۲۰۰۰ دلار بازگشت و مدتی را در وضعیتی نسبتا آرام در همان ناحیه باقی ماند. پس از آن، گاوها برای یک جلسه معاملاتی مثبت آماده شده و قیمت را به ۴۳۰۰۰ دلار رساندند.


هرچند، بیت کوین نتوانست بر این خط غلبه کند و بعد از ریجکت شدن، دوباره به زیر ۴۲۰۰۰ دلار بازگشت. به این ترتیب، ارزش بازار آن هنوز زیر ۸۰۰ میلیارد دلار است.


بازار20 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (20 دی)

آلتکوین ها نیز از روز پنجشنبه تاکنون زیان قابل ملاحظه را تجربه کرده اند. اتریوم که بالای ۳۸۰۰ دلار معامله می شد، در پی اصلاح بازار به زیر ۳۱۰۰ دلار رسید. پس از این افت شدید، اتریوم افزایش یافت و اکنون به بالای ۳۱۵۰ دلار رسیده است.


در مقیاس روزانه، وضعیت آلتکوین های بزرگ بازار کمی خوش بینانه تر به نظر می رسد. بایننس کوین، سولانا، کاردانو، ریپل، ترا، دوج کوین وشیبااینو همگی به رنگ سبز هستند. پولکادات حدود ۴ درصد افزایش یافته و به ۲۵ دلار رسیده است.


آوالانچ و MATIC مهم‌ترین برنده های امروز در بین ارزهای بزرگ بازار هستند.AVAX با ۵.۵ درصد رشد کمی پایین تر از ۹۰ دلار ایستاده است، در حالی که MATIC با جهش ۶ درصدی به بالای ۲.۱ دلار رسیده است.


ارزش بازار ارزهای دیجیتال هنوز حدود ۱.۹۶۰ تریلیون دلار است، به این معنی که این معیار از روز پنجشنبه تاکنون تقریبا ۳۰۰ میلیارد دلار کاهش یافته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0