تحلیل برای سود
1400/12/18
23:12
📜برخی اخبار برگزیده سامانه کدال در تاریخ 1400/12/18: 🔷 #لبوتان 🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه 🔹توضیح: ...

📜برخی اخبار برگزیده سامانه کدال در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸:



🔷 #لبوتان


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه


🔹توضیح: هیئت مدیره شرکت گروه صنعتی بوتان پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت از ۷۰۱،۴۵۲ میلیون ریال به ۲,۵۰۰،۰۰۰ میلیون ریال (افزایش ۲۵۶ درصدی) را به مجمع عمومی فوق العاده داده است. محل تامین افزایش سرمایه از محل سود انباشته است و در جهت بهبود ساختار سرمایه در راستای افزایش ظرفیت تامین مالی برای دستیابی به اهداف بلند مدت شرکت می‌باشد.



🔷 #فخاس


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه


🔹توضیح: هیئت مدیره شرکت مجتمع فولاد خراسان پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت از ۱۱،۹۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به ۳۰,۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال (افزایش ۱۵۲ درصدی) را به مجمع عمومی فوق العاده داده است. محل تامین افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی است و در جهت تامین وجوه مورد نیاز جهت تکمیل پروژه‌های سرمایه‌ای در دست اجرا، تامین وجوه موردنیاز جهت مشارکت در افزایش سرمایه و جبران سرمایه‌گذاری‌های انجام شده شرکت می‌باشد.



🔷 #خریخت


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت


🔹توضیح: شرکت صنایع ریخته گری ایران از افزایش نرخ محصولات خود شامل انواع میل لنگ از ۴،۷۰۴،۷۰۹ ریال به ۵،۴۵۰،۰۲۰ ریال خبر داد.



🔷#فجوش


🔹موضوع: دریافت مجوز افزایش سرمایه


🔹توضیح: شرکت جوش و اکسیژن ایران مجوز افزایش سرمایه خود را از ۱۰,۳۵۰ میلیون ریال به مبلغ ۲،۱۰۹،۶۲۷ ( معادل ۲۰۲۸۳ درصد افزایش سرمایه) میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزایبی دارایی‌ها به منظور خروج از ماده ۱۴۱ قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت و اجرای مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالاهای ایرانی مصوب ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی، از سازمان بورس اوراق بهادار دریافت کرد.



🔷#مادیرا


🔹موضوع: دریافت مجوز افزایش سرمایه


🔹توضیح: شرکت صنایع مادیران مجوز افزایش سرمایه خود را از ۸,۲۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۴،۲۰۰،۰۰۰ ( معادل ۷۳ درصد افزایش سرمایه) میلیون ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش از سازمان بورس اوراق بهادار دریافت کرد.



🔷#صبا


🔹موضوع: دریافت مجوز افزایش سرمایه


🔹توضیح: شرکت سرمایه‌گذاری تامین صبا مجوز افزایش سرمایه خود را از ۴۵,۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۷۵،۰۰۰،۰۰۰ ( معادل ۶۷ درصد افزایش سرمایه) میلیون ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی به منظور افزایش فعالیتها و عدم خروج وجه نقد در رابطه با تسویه مطالبات سهامداران از سازمان بورس اوراق بهادار دریافت کرد.

انتهای خبر

0
0