سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/02
08:34
#تجهیزاتی #برقی ✍️پس از رشد خیره‌کننده صنایع بزرگ بازار، این روزها نمادهای کمتر رشد کرده بیش از گذشته مورد توجه هستند. بنابراین شاید بد نباشد نگاه...

#تجهیزاتی #برقی



✍️پس از رشد خیره‌کننده صنایع بزرگ بازار، این روزها نمادهای کمتر رشد کرده بیش از گذشته مورد توجه هستند. بنابراین شاید بد نباشد نگاهی به نمادهای پرپتانسیل ۳ گروه تجهیزاتی، برقی و ماشین‌آلات داشته باشیم.



📈در این گروه #تایرا با یک کندل قدرتمند، موفق به شکست خط گردن الگوی دوقلوی معکوس گردیده است. ۳.۰۰۰ و ۳.۴۰۰ تومان اهداف پیش روی سهم خواهد بود. بنابراین هر اصلاحی می‌تواند فرصتی برای یک نوسان‌گیری کوتاه‌مدتی باشد. در سوی دیگر #تکمبا را داریم که با یک آرایش کوچک سر و شانه قصد آغاز روند صعودی را دارد. به نظر برای هر دو سهم در میان‌مدت بازدهی مناسبی را شاهد باشیم.



🔰در گروه تجهیزاتی، #چدن را داریم که خیز بلندی برای گذر از مقاومت ۴۶۰ تومانی برداشته است. این سهم در صورت گذر از این سد محکم، دو هدف ۵۰۰ و ۵۵۰ تومانی را دنبال خواهد کرد. همچنین #فاراک که روند صعودی خوبی را شروع کرده، به سمت هدف ۲۵۰ تومانی که پیشتر عنوان شده بود، در حرکت است.



✅و در نهایت سری به #بترانس بزنیم که حرکت قیمتی شبیه فاراک داشته و در گام اول انتظار دستیابی به هدف ۳۰۰ تومانی را برای این نماد داریم.



انتهای خبر

0
0