رمزارز نیوز
1400/12/25
15:37
این بازی بلاکچینی، کولاک می‌کند!

اگرچه گیمینگ یکی از پردرآمدترین صنعت‌ها است، اما بازی‌های بلاکچینی که امکان کسب درآمد با رمزارز را برای… مطالعه مطلب ...

اگرچه گیمینگ یکی از پردرآمدترین صنعت‌ها است، اما بازی‌های بلاکچینی که امکان کسب درآمد با رمزارز را برای کاربران فراهم می‌کنند، مفهوم نسبتا نوظهوری است. در بازی‌های بلاکچینی، گیمرها در ازای زمان و مهارتی که برای این بازی‌ها می‌گذارند، درآمد کسب می‌کنند. پروژه WAM، یکی دیگر از پلتفرم‌های بازی برای کسب درآمد رمزارزی است که استفاده از آن ساده بوده و هیچ مکانیزم پیچیده‌ای ندارد که باعث سردرگمی بازیکنان شود.


به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، پروژه WAM یک پلتفرم اجتماعی برای کسب درآمد از طریق بازی است که به کاربران اجازه می‌دهد در مسابقات آنلاین مبتنی بر مهارت و بسیار جذاب شرکت کنند و در صورت برنده شدن، آیتم‌های درون این بازی را که توکن غیرقابل تعویض (NFT) هستند و همچنین، توکن بومی این اکوسیستم با نماد WAM را پاداش بگیرند.


هدف اصلی این پلتفرم که در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد و از مسابقات ورزشی آماتوری واقعی الهام گرفته شده است، پذیرش انبوه رمزارزها در اکوسیستم خود است. این بازی در ۳ ماه اول راه‌‌اندازی خود توانست ۳٫۵ میلیون بازیکن از سراسر جهان را به خود جذب کند.


برخی از ویژگی‌های اصلی بازی WAM عبارتند از؛


توسعه برای کسب درآمد: این ویژگی به توسعه‌دهندگان بازی‌های مستقل اجازه می‌دهد تا بازی‌های خود را در این اکوسیستم منتشر کرده و امکان کسب درآمد با بازی‌های خود را برای کاربران فراهم کنند. توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند نسخه توکنیزه‌شده بازی‌های خود را به ‌عنوان NFT به طرفداران بفروشند و از این طریق، درآمد اولیه لازم برای توسعه بازی خود را به دست آورند. بازی برای کسب درآمد: با پیوستن به تورنمنت بازی‌ها، کاربران می‌توانند به راحتی درآمد کسب کنند. البته لازم به ذکر است که هر تورنمنت، هزینه ورودی دارد و بین ۱۲ تا ۱۲۰ ساعت طول می‌کشد. مالکیت: WAM به کاربران امکان می‌دهد تا مالکیت آیتم‌های درون بازی‌ها، آواتارها، نام مستعار و موارد دیگر را داشته باشند. حداکثر عرضه توکن WAM برابر با یک میلیارد واحد در نظر گرفته شده که به تدریج و به روشی از پیش تعیین شده، در یک بازه زمانی ۱۲۰ ماهه توزیع خواهد شد.


۴۰ درصد این توکن‌ها برای پاداش‌دهی به جامعه، ۱۴٫۶ درصد برای تیم، ۹٫۸ درصد برای فروش خصوصی، ۹٫۲ درصد برای نقدینگی، ۷ درصد برای بازاریابی، ۵ درصد برای توسعه اکوسیستم، ۵ درصد برای اندوخته شرکت، ۵ درصد برای مشاوران، ۲٫۴ درصد برای فروش لانچ‌پد و ۲ درصد باقی‌مانده هم برای فروش مرحله کشت ایده، اختصاص یافته است.


پس از آن که این توکن در پلتفرم‌های معاملاتی پنکیک سواپ و Gate.io لیست شد، حجم تراکنش‌های آن در عرض ۲۴ ساعت به ۱۰ میلیون دلار افزایش یافت. این تیم همچنین برنامه‌های استیکینگ و تامین نقدینگی خود را با موفقیت راه‌اندازی کرده است.


مرحله بعدی پروژه WAM، WAMoon نام گرفته که قصد دارد این اکوسیستم را به یک صنعت ۹۰ میلیارد دلاری تبدیل کند. در واقع، این مرحله یک کمپین رشد ۶۰ روزه است که با هدف تسریع پذیرش و توسعه اکوسیستم WAM صورت می‌گیرد.


انتهای خبر

0
0