آکادمی هلاکوئی
1399/10/25
00:00
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ پنج شنبه ۲۵ دی

بعد از موج بهبودی اخیری که در قیمت…

بعد از موج بهبودی اخیری که در قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل و سایر آلتکوین ها اتفاق افتاد، قیمت ETH یک مبنای حمایتی قوی بالاتر از سطح ۱۰۰۰ دلار تشکیل داده و تا بالای سطح ۱۰۵۰ دلار بهبود یافت.


در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD نیز بالاتر از یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۱۰۶۰ دلار، قیمت شکسته شد. این اتفاق راه را برای افزایش بیشتر قیمت تا بالاتر از سطح ۱۱۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) هموار کرد. قیمت اتر بالاتر از مقاومت ۱۱۲۰ دلاری افزایش یافت و بار دیگر تلاش کرد مقاومت ۱۱۵۰ دلاری را پشت سر گذاشت.


بعد از شکل گیری سقف قیمت در نزدیکی سطح ۱۱۴۷ دلار قیمت اتر در حال حاضر رو به کاهش است. این ارز رمزپایه سطح ۱۱۲۰ دلار را شکست و سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی روند صعودی اخیر ۹۸۳ دلار به ۱۱۴۷ دلار را لمس کرد.


چارت اتریوم 1 - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ پنج شنبه 25 دی

اتر اکنون با قیمتی در نزدیکی منطقه ۱۱۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) معامله می شود. یک کانال صعودی کلیدی با حمایتی نزدیک به ۱۱۰۰ دلار نیز در همان نمودار در حال شکل گیری است. اگر زیر حمایت کانال یک شکست نزولی رخ دهد، قیمت می تواند به سمت منطقه حمایتی ۱۰۶۵ دلار سقوط کند.


سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی حرکت صعودی کف نوسانی ۹۸۳ دلار به سقف قیمت ۱۱۴۷ دلار نیز نزدیک به سطح ۱۰۶۵ دلار قرار گرفته است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۰۴۵ دلار است و پایین تر از این سطح، اتر احتمالا سطح ۱۰۰۰ دلار را بار دیگر لمس خواهد کرد.


اگر اتریوم بالاتر از حمایت کانال باقی بماند، می تواند از ۱۱۲۰ دلار صعود کند. در این حالت، تلاش برای پشت سرگذاشتن مقاومت ۱۱۵۰ دلاری امکان پذیر خواهد بود.


بسته شدن قیمت بالاتر از سطح ۱۱۵۰ دلار و تداوم این حرکتی می تواند آغازگر یک روند افزایشی چشمگیر باشد. در این شرایط، مانع بعدی بر سر راه گاوها بالاتر از منطقه ۱۱۵۰ دلاری و نزدیک به سطح ۱۲۴۰ دلار واقع می شود.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD تلاش می کند در منطقه صعودی شتاب بگیرد.


RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD اکنون به سمت سطح ۵۰ در حال کاهش است.


حمایت اصلی: ۱۰۶۵ دلار


مقاومت اصلی: ۱۱۵۰ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: newsbtc


انتهای خبر

0
0