آکادمی هلاکوئی
1400/06/31
19:20
eToro یک میلیون دلار برای توسعه پروژه درآمد بنیانی جهانی GoodDollar سرمایه گذاری می کند

eToro اعلام کرد که یک میلیون دلار به…

eToro اعلام کرد که یک میلیون دلار به پروژه درآمد بنیانی جهانی GoodDollar اختصاص داده است، یک سازمان غیر انتفاعی که ماموریت آموزش و مشارکت مالی را بر عهده دارد.


در یک بیانیه مطبوعاتی، eToro گفت که سهام خود را در پروتکل درآمد بنیانی جهانی GoodDollar (UBI) از ۵۸۰۰۰ دلار به ۱ میلیون دلار افزایش می دهد. این بخشی از تعهد آن برای فراهم کردن اقتصاد دیجیتال برای میلیون ها کاربر رمزنگاری در سراسر جهان است.


به گفته این شرکت، این صندوق به گسترش GoodDollar کمک می کند، که توسط یونی ایشیا (Yoni Assia)، مدیرعامل eToro، تاسیس شده و توسط eToro حمایت می شود. با این وجود، این سازمان به عنوان یک بنیاد و نهاد مستقل عمل می کند.


علاوه بر این، GoodDollar با ترکیبی از مکانیزم قراردادهای هوشمند، منابع مالی غیر متمرکز (DeFi) و یک توکن با پشتوانه سرمایه گذاری، باعث رشد عوامل ثروت جهانی می شود.


علاوه بر این، یک سال پس از راه اندازی اثبات مفهومی، GoodDollar نتیجه خود را به اشتراک گذاشت و نشان داد که این شبکه بر اساس اولین سهام ۵۸,۰۰۰ دلاری، UBI به ارزش ۱۶۰۰ دلار را به بیش از ۲۲۵،۰۰۰ نفر تقسیم کرد.


با نگاهی به نتیجه، eToro سهام خود را بیش از ۱۷ برابر افزایش داده است. طبق گفته این شرکت، این حرکت در میان راه اندازی پاییز ورژن ۲ GoodDollar صورت می گیرد، که به هر عضوی که به این پروتکل باور دارد اجازه می دهد سرمایه ای به سیستم بدهد و متعهد شود که UBI جهانی را به واقعیت تبدیل کند.


علاوه بر این، یونی ایشیا، مدیر عامل eToro گفت:


“بسیاری از افراد از فرصت هایی که می تواند آنها را از فقر رها کند، مانند دسترسی به بازار سرمایه و فرصت های دیجیتالی کار، محروم هستند.”


علاوه بر این، ایشیا افزود: “پروژه GoodDollar با هدف تقویت مشارکت مالی و توانمندسازی در سراسر جهان، هدف ما را میسر می سازد. امید ما این است که سایر رهبران نوآوری، که پتانسیل رمزنگاری را می شناسند، به ما بپیوندند و با استفاده از قدرت رو به رشد دیفای در مسئولیت پذیری کمک کنند.”




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora.com



انتهای خبر

0
0