آکادمی هلاکوئی
1399/11/15
05:20
استیبل کوین USDC بر روی بلاکچین استلار، قرار می گیرد!

همانطور که قبلا در سایت آکادمی هلاکویی گزارش…

همانطور که قبلا در سایت آکادمی هلاکویی گزارش شده بود، یکی از برجسته ترین استیبل کوین های متصل به دلار، USD Coin (USDC)، بر روی بلاکچین استلار، قرار گرفته است.


توسعه دهندگان مبتنی بر بلاکچین استلار، اکنون می توانند از استیبل کوین USDC استفاده نمایند.


با اعلام این خبر، استلار، پس از Ethereum ، Algorand و Solana، چهارمین بلاکچینی است که از این استیبل کوین، پشتیبانی می کند.


استلار، امکان تراکنش های میان مرزی با زمان تسویه در حدود ۵ ثانیه را فراهم می سازد. به همین ترتیب، سبب تسهیل در تراکنش های سریع USDC می گردد. این امر، همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا تراکنش های USDC با کارمزدهای ناچیز را انجام دهند، در حالی که هزینه gas اتریوم، بسیار زیاد است.


استیبل کوین USDC، پس از استیبل کوین تتر، دومین استیبل کوین بزرگ می باشد. این استیبل کوین در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۶) توسط CENTRE، بر اساس همکاری بین شرکت های رمزنگاری Circle و Coinbase، راه اندازی شد. در حال حاضر، ۶ میلیارد دلار استیبل کوین USDC در گردش، موجود می باشد.


موارد جدید USDC


این ادغام، فرصت های جدید بیشتری را برای اکوسیستم استلار و USDC، به ارمغان می آورد.


مدیرعامل بنیاد توسعه استلار (Denelle Dixon)، در یک بیانیه، اظهار داشت: “مشاغل و توسعه‌دهندگان، به منظور ارایه انواع محصولات و مواردی که استلار، برای آنها طراحی شده است، به ویژه پرداخت های میان مرزی و توکنیزاسیون، از مقیاس و نقدینگی Circle بهره مند خواهند شد.”


این استیبل کوین، در تمام پروژه های اکوسیستم استلار، قابل دسترس و بر اساس اظهارات بنیاد توسعه استلار، قابل معامله با بیش از ۹۰۰۰ دارایی دیجیتال، خواهد بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: cryptobriefing


انتهای خبر

0
0