بورسینه
1400/09/06
09:54
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶۲۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیس...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶۲۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۵۱۵میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #سمگا، #دپارسخ و #وشمال به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی۷۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید #خمحور، #لپارس و #انرژی۳ در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۹۰میلیارد تومان (۸۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۳۱۰میلیارد تومان (۵۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در دو نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (#ثقزوی) به ۵.۴درصد کل تعداد سهام آن می رسد.



🔹«هتل و رستوران» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۸۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۷۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «خودرو و ساخت قطعات» با تقاضای خرید ۳۰میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0