صکوک
1401/05/23
11:18
صدور موافقت اصولی انتشار صکوک اجاره ۶,۵۰۰ میلیارد ریالی برای فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان

سازمان بورس و اوراق بهادار، موافقت اصولی عرضه عمومی صکوک اجاره شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (سهامی خاص) را به ارزش ۶,۵۰۰ میلیارد ریال جدید صادر نمود. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، دارایی مبنای انتشار این اوراق بخشی از سهام شرکت توسعه معادن…

سازمان بورس و اوراق بهادار، موافقت اصولی عرضه عمومی صکوک اجاره شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (سهامی خاص) را به ارزش ۶,۵۰۰ میلیارد ریال جدید صادر نمود.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، دارایی مبنای انتشار این اوراق بخشی از سهام شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه می‌باشد که توسط نهاد واسط از شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به وی واگذار می‌گردد.


این اوراق ۴ ساله و با نرخ اجاره‌بهای ۱۸ درصد می‌باشد که این اجاره‌بها هر سه ماه یک‌بار توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می‌گردد و عرضه آن در صورت دریافت مجوز انتشار، از طریق بورس اوراق بهادار تهران صورت خواهد گرفت.


ضامن این اوراق بانک ملی ایران است. بازارگردانان اوراق، سندیکایی متشکل از صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه ملی به حجم ۳,۵۰۰ میلیارد ریال و شرکت تامین سرمایه نوین به حجم ۳,۰۰۰ میلیارد ریال بوده و متعهدین پذیره‌نویسی آن سندیکایی متشکل از شرکت تامین سرمایه نوین به حجم ۳,۰۰۰ میلیارد ریال و صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران به حجم ۳,۵۰۰ میلیارد ریال می‌باشند.


انتهای خبر

0
0