کانال عرضه اولیه
1399/11/12
14:27
♦️👈 وزیر اقتصاد در روز تودیع و معارفه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار 🔴🔵⚫️👈 حقوقی با عرضه خود ایثار کردند 🔷👈 وزیر اقتصاد در روز تودیع و معارفه ر...

♦️👈 وزیر اقتصاد در روز تودیع و معارفه رییس سازمان بورس و اوراق بهادار



🔴🔵 ⚫️👈 حقوقی با عرضه خود ایثار کردند



🔷👈 وزیر اقتصاد در روز تودیع و معارفه رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: عرضه حقوقی ها از ابتدای تیر تا ۲۵ مرداد را باید #پاداش داد چرا که آنها #ایثار کردند تا تقاضا را پاسخ دهند.!!!!!!!!!!!!!!!!



پ.ن: ۱- آقای وزیر حرف شما در حالت عادی متین و درست... اما بفرمایید که چه کسانی؛ با چه مشوق ها و به چه دلایلی مردم را به بورس فراخواندند تا در نهایت بقول شما تقاضا بالا رود و حقوقی ها به ملت عرضه کنند؟؟؟؟



پ.ن۲: حرف شما صحیح هست اما چرا از زمان رشد بازار این ایثارگری ها نبود و روی قله ایثار گر شدند؟



پ.ن۳: باز هم میگیم حرف شما درست؛ چرا همان زمان فروختند در قله؛ پول را خارج و به میزان فروشی که زدند خریداری نکردند و بازار را به امان خدا ول کردند تا شاخص بعد چند ماه اکنون به ۱.۲۰۰ میلیون برسد و شاهد ریزش ۷۰ درصدی در بازار باشیم.



پ.ن۴: آیا مسیولینی مثل آقای هامونی و خواجه نصیر هم که در برنامه میلیونی تلویزیونی شبکه ۲ گفتند قرار است ۱۰ روز حمایت انجام شود و بعد روزهای بعد خود خواجه نصیر اینها فروشنده بودند (طبق مستندات ارسالی به قوه قضایییه توسط جناب قاضی زاده هاشمی) آیا اینها ایثار کردند یا مردم را فریب دادند؟؟؟



پ.ن ۵: هر جایی دیگری بود الان باید تعداد زیادی از مسیولین و حقوقی هایی که به ملت خود دروغ گفتند الان در دادگاه صالحه پاسخگو بودند نه اینکه تازه بیایید بگویید باید از اینها تشکر هم کرد و این ها ایثار کردند.



پ.ن ۶: مردم را ساده فرض نکنید و اینکه فکر کنید راحت این حرفها را می پذیرند / امیدواریم هر مسیول و حقوقی که تخلف کرد بزودی پاسخگوی عملکردهایش باشد



پ.ن۷: ایثارگری در صندوق #پالایش هم زیبا بود جناب وزیر


آنجا هم سهم تا ۵۰۰۰ ریزش داشت آیا ایثارگری در کار بود



پ.ن۸: ما سهامداران خواستار محاکمه متخلفین هستیم.



پ.ن: امیدواریم مدیریت جدید حواسش به این نوع ایثار گری های حقوقی باشد



👈

انتهای خبر

0
0