بورس پرس
1401/10/13
15:15
معاملات مشکوک سه شرکت سرمایه گذاری، دو سیمانی و دارویی + ۵ نماد

در روز افت ۱۹۱۰ واحدی شاخص، سه شرکت سرمایه گذاری، دو سهم سیمانی و دارویی به همراه ۵ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات چهارمین روز کاری این هفته بازار سهام متعادل و مثبت با پیشتازی گره خودرو آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۱۹۱۰ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۵۹۱ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۹.۵ و ۷.۸ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو و سایپا با داد و ستد ۲.۱ و ۱.۷ میلیارد سهم و شستا، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه بانک تجارت با تقاضای ۹۹۳، ۸۱۳ و ۶۱۵ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۰ شرکت با داد و ستد ۱۰ تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن شرکت حاضر در بازار اول فرابورس با رشد ۶.۵ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۸۰.۷ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سیمان سپاهان، دارویی ره آورد تامین، سرمایه گذاری بهمن، کاشی الوند، کود شیمیایی اوره لردگان، بهداشتی ساینا، فروسیلیسیم خمین ، سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی و آریان کیمیاتک ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور سه شرکت سرمایه گذاری، دو سهم سیمانی و دارویی به همراه ۵ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0