بورس۲۴
1401/05/03
05:19
غلامرضا فتحعلی، سرپرست بانک سینا شد

آیین معارفه غلامرضا فتحعلی سرپرست جدید بانک سینا، با حضور جمعی از معاونین بنیاد مستضعفان، مدیران بانکی، اعضای هیئت مدیره، قائم مقام، معاونان و مدیران بانک سینا برگزار شد...

غلامرضا فتحعلی، سرپرست بانک سینا شد

بورس۲۴ : آیین معارفه غلامرضا فتحعلی سرپرست جدید بانک سینا، با حضور جمعی از معاونین بنیاد مستضعفان، مدیران بانکی، اعضای هیئت‌مدیره، قائم‌مقام، معاونان و مدیران بانک سینا برگزار شد.


محمد رسول عاصمی، رئیس حوزه ریاست بنیاد مستضعفان در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت‌های ضیا ایمانی، مدیرعامل پیشین بانک سینا در دوره تصدی، گفت: «غلامرضا فتحعلی که تصدی سرپرستی بانک سینا را برعهده گرفته‌اند، دارای تخصص و تجارب ارزشمندی در حوزه پولی و بانکی هستند و با روحیات جهادی که از ایشان سراغ داریم، امیدواریم شاهد ارتقای بانک سینا به جایگاهی مطلوب‌تر و بهتر از وضعیت فعلی باشیم.»


در این مراسم، غلامرضا فتحعلی سرپرست بانک سینا ، نیز با قدردانی از اعتماد سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان، ابراز امیدواری کرد که بانک سینا با تدوین سیاست‌های مناسب و تلاش همکاران، همانند قبل در مسیر تعالی گام بردارد.


فتحعلی در سخنان خود با اشاره به شاخص‌های اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۰ و بیان جایگاه بانک سینا در شبکه بانکی کشور، گفت: «با تدوین برنامه‌ای سه‌ساله تلاش می‌کنیم به بهبود نقاط قابل بهبود و تقویت نقاط قوت بانک سینا در حوزه‌های مختلف عملکردی بپردازیم»

انتهای خبر

0
0