بورس۲۴
1401/06/01
13:26
تزریق پول حقیقی ها به بازار پس از ۷ روز

ارزش معاملات خرد در روز جاری به بیش از ۳ همت رسید و با رشد ۷ درصدی نسبت به روز قبل همراه شد. پرمعامله ترین گروه های بازار از لحاظ ریالی خودرو و ساخت قطعات، شیمیایی، فلزی، بانکی و غذایی بودند.

تزریق پول حقیقی ها به بازار پس از 7 روز

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد در روز جاری به بیش از ۳ همت رسید و با رشد ۷ درصدی نسبت به روز قبل همراه شد. پرمعامله ترین گروه های بازار از لحاظ ریالی خودرو و ساخت قطعات، شیمیایی، فلزی، بانکی و غذایی بودند.


گروه های حمل و نقل، خودرو و ساخت قطعات، فرآورده های نفتی، محصولات شیمیایی، هتل و رستوران، غذایی و سیمانی بیشترین نقدینگی های حقیقی را جذب کردند. در گروه های بیمه، اطلاعات و ارتباطات و بانکی نیز شاهد بیشترین ورود پول حقوقی بودیم.


تراز پول خرد بازار پس از ۷ روز متوالی مثبت شد. حقیقی ها امروز حدود ۹۷ میلیارد تومان سرمایه وارد بازار کردند.


نمادهای حکشتی، وهامونح، سمگا، خزامیا، کالا،شبندر، خصدرا، وخاور، شپنا و اوان بیشترین خریدهای حقیقی ها از حقوقی ها بودند. سهامداران عمده نیز تا توانستند از مبین، های وب، بپاس، تفارس، تپمپی، وارس، اسیاتک، تاصیکو، وساپا و شستا حمایت کردند.


شاخص کل با رشد ۶ هزا رو ۹۴۸ واحد معادل حدود نیم درصد خود را تا محدوده یک میلیون و ۴۳۱ هزار واحد بالا کشید. شاخص هموزن ۵ هزار و ۳۰ واحد رشد کرد و به بالای ارتفاع ۴۰۲ هزار واحدی دست یافت. شاخص فرابورس هم حدود ۱۵۲ واحد افزایش داشت و بار دیگر به بالای کانال ۱۹ هزار پایی رسید.

انتهای خبر

0
0