آکادمی هلاکوئی
1401/05/13
09:40
سولانا اسلوپ را مقصر اکسپلویت می‌داند

سولانا گفت که سوء استفاده عظیم از کیف…

سولانا گفت که سوء استفاده عظیم از کیف پول Solana که از چهارشنبه به وقت هنگ کنگ آغاز شد، به نظر می رسد مربوط به برنامه کیف پول موبایل Slope باشد، در حالی که هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد کد بلاک چین به خطر افتاده است.


سولانا در حساب توییتر تایید شده خود گفت: «اطلاعات کلید خصوصی به طور سهوی به یک سرویس نظارت بر برنامه منتقل شد. سولانا افزود که هنوز در حال بررسی جزئیات دقیق چگونگی عملیاتی شدن این اکسپلویت است.


سولانا گفت که این اکسپلویت در حال حاضر در کیف پول سولانا ایزوله شده است و کیف پول های سخت افزاری Slope امن باقی می مانند.


در بیانیه ای که پیش از سولانا منتشر شد، اسلوپ اعتراف کرد که به برخی از کیف پول هایش نفوذ شده است.


اسلوپ در بیانیه گفت: “ما به طور فعال در حال انجام تحقیقات و حسابرسی های داخلی هستیم و با گروه های امنیتی و حسابرسی خارجی عالی کار می کنیم.”


یکی دیگر از پروژه‌های کیف پول محبوب مبتنی بر سولانا، Phantom نیز گفت که معتقد است این اکسپلویت به دلیل وارد کردن حساب‌ها به Slope و از آن بوده است، و Phantom در حال یافتن اکسپلویت‌های احتمالی دیگری است.


به گفته Solscan کاوشگر بلاک چین، چهار کیف پول مرتبط با سوء استفاده از سوی مهاجمان که ۴.۴۶ میلیون دلار ارز رمزنگاری شده را از حدود ۸۰۰۰ کیف پول منحصر به فرد سرقت کرده اند، علامت گذاری شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: forkast


انتهای خبر

0
0