بورسینه
1400/04/15
09:41
🔹در ساعت ۹ و ۳۰ جمع صف‌های خرید حدود ۹۲۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۶۰۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در س...

🔹در ساعت ۹ و ۳۰ جمع صف‌های خرید حدود ۹۲۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۶۰۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۸۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #تپکو، #سنیر و #سکارون به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو ۲۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #لطیف، #رمپنا و #آریان در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۴۰میلیارد تومان (۷۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۶۳۵میلیارد تومان (۴۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف عمران و سازندگی قزوین (#ثقزوی) به ۵.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۲۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات کاغذی» با تقاضای خرید ۲۱۰میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۳۶درصد از دو هزار و ۵۳۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۶۰۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۵۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۱۳۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0